Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

piątek, 17 maja 2013

SHINHWA - New me 2013


SHINHWA - Nowy ja

Piękny dzień, całkiem nowy dzień
I nie jestem człowiekiem, którym byłem, zapomnij przeszłego mnie
Nie jestem już mną z przeszłości, proszę, od teraz mnie zapomnij
Nigdy nie wrócę, nie jestem mężczyzną, którym kiedyś byłem

Pamiętasz ulicę, którą razem chodziliśmy?
Jak się masz? Pewnie nienawidziłaś mnie za odejście
Wyglądasz chudo, wybacz mi, myliłem się

Nie wiem dlaczego wtedy byłem taki zły
Nie wiem dlaczego wtedy byłem taki poirytowany
Tera, po tym całym czasie, w końcu wiem, że jesteś taka cenna

Piękny dzień, zawsze przy tobie
To nowy ja, teraz to nowy ja
Uczynię cię szczęśliwą i będę dbał tylko o ciebie
Pokażę ci, jak się zmieniłem
W porządku jeśli powoli do mnie przyjdziesz
Zawsze będę stał przy tobie

Nie mogę się ruszyć, przestrzeń, którą wypełniasz w mojej głowie nie opróżni się
Patrzę w lustro i kłamię, mówiąc, że cię zapomniałem, nawet moje usta nie pasują
To jest śmieszne, jak mogę cię zapomnieć? Jak mogę cię wymazać?
Jak mogę cię usunąć? Jedna osoba, która mnie wypełnia, wiesz, że to ty

Tylko westchnąłem i kręciłem się dokoła tego miejsca jak głupiec, co i jak mam teraz powiedzieć?
Mogłabyś być moją dziewczyną, pamiętam dzień, kiedy pierwszy raz wyznałem ci uczucia

Dlaczego wtedy wszystko było takie dobre?
Dlaczego wtedy tak dużo się śmialiśmy?
Wciąż jesteś dla mnie wszystkim, ale dlaczego wtedy nie wiedziałem?

Piękny dzień, zawsze przy tobie
To nowy ja, teraz to nowy ja
Uczynię cię szczęśliwą i będę dbał tylko o ciebie
Pokażę ci, jak się zmieniłem

Zamykam oczy i wciąż cię widzę i słyszę
Twój zapach przychodzi z wiatrem i sprawia, że płyną mi łzy

Pamiętasz, kiedy byliśmy tacy dobrzy? Tak dobrze wyglądaliśmy, że wszyscy byli zazdrośni
Ale pozostają tylko złe wspomnienia i na końcu zostawiłaś mnie i odeszłaś daleko

Jakbym znowu się narodził, to nowy ja, jestem gotowy czekać na ciebie, zawsze
Jeśli popatrzysz na mnie tak, jak robiłaś to w przeszłości, będziesz na pewno wiedzieć, prawdziwy ja

Obiecuję ci, na zawsze będę przy tobie
W tym cennym czasie, ona jest dla mnie tą jedną, obronię tylko ciebie
W porządku jeśli powoli do mnie przyjdziesz
Zawsze będę stał przy tobie

angielskie tłumaczenie pop!gasa


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...