Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

czwartek, 23 maja 2013

Sung Si Kyung - Forever with you 2003


Sung Si Kyung - Na zawsze z tobą

Próbowałem pozostać w twoim umyśle*
Próbowałem pozostać przy twoim boku
Z całą miłością i chwilami, które z tobą dzielę
Zawsze znajdziesz inne, co zrobię

Próbowałem pozostać w twoim życiu
Próbowałem pozostać blisko ciebie
Nawet z całą miłością, którą ci dałem
Zawsze mogłem znaleźć inną, leżąc blisko ciebie

Dziecinko, nawet po wszystkim, co przeszliśmy
Nie mogę przeżyć swojego życia samotnie bez twojej miłości
Nie zrozumiem dziewczyno, co mam zrobić, ale dziecinko to prawda

#Cała miłość, którą mi dałaś
Wszystkie kłamstwa, które powiedziałaś mi nocą
Kocham cię, więc wtedy to nic nie znaczyło, nawet po wszystkim co przeszedłem
Nie mogę zostawić cię w mojej przeszłości
Obiecam ci, że moja miłość będzie taka prawdziwa, na zawsze z tobą

Próbowałem pozostać w twoim sercu z bólem, który czułem tak głęboko w środku
Z całą miłością i chwilami, które ci dałem
Mogłem zawsze znaleźć inne, leżąc koło ciebie

Dziecinko, nawet po wszystkim, co przeszliśmy
Próbowałem przeżyć swoje życie samotnie bez twojej miłości
Nie rozumiem dziewczyno, co mam zrobić, ale dziecinko to prawda

#

Jeśli mogłabyś zrozumieć sposób w jaki sprawiasz, że się czuję
Otwórz swoje serce i zobacz, kto jest tutaj, czekając przy twoim boku
Zawsze będę mężczyzną dla ciebie i 
I zawsze będę też zbyt zakochanym mężczyzną, wszystko dla ciebie!

# x2

*wszędzie, gdzie jest próbowałem pozostać dosłowne tłumaczenie brzmi próbowałem zatrzymać siebie w

oryginalny tekst lyricsfreak.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...