Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

środa, 22 maja 2013

Shinhwa - Mannequin 2013


Shinhwa - Manekin

(Ona jest moja, moja dziewczyna manekin
Och dalej dziecinko moja dziewczyno, jestem taki w tobie zakochany moja dziewczyno
Um pragnę miłości)

Hej dziewczyno, chwila, w której cię zobaczyłem (kręci się w głowie, kontrola umysłu) zatonąłem w tobie
Moje serce zatrzymało się jakby miało wybuchnąć, złamane serce, ukryte w moim umyśle (sączy się przez twój umysł)

#Spoczywa na mnie wiele oczu, ale
Och jesteś tajemnicza, nie widzę cię
Wszystko w tobie mnie rozpala
Nie chcę cię stracić, nie odchodź
##Jesteś moim manekinem, piękna ty
Olśniewającym manekinem, tajemnicza ty (piękna dziewczyna)
Wyobrażam sobie ciebie koło mnie, od chwili kiedy pierwszy raz cię zobaczyłem, och dziewczyno

###Och ona jest, och dziewczyno, jesteś moim manekinem
Och dziewczyno, och ona jest dla mnie jak przeznaczenie
Jesteś moim manekinem

Coraz bardziej i bardziej się w tobie zakochuję
Kładziesz dłoń na mojej piersi, wygładzasz swoje ubrania i odrzucasz kosmyk swoich włosów
Co jest, mogę oddać ci wszystko, co mam, szczerze, prawdziwa rozmowa, to nie jest do mnie podobne
Zanim cię zobaczyłem, byłem Casanovą, ale zmieniłem się w jednej chwili, gra się skończyła stary
Mówię ci, że nie wrócę, to chodzi tylko o ciebie dziewczyno

Kiedy odrzuciłaś włosy na plecy (chociaż twoja twarz wyglądała odrobinę zimno) myślę, ze się w tobie zakochałem
Kręci mi się w głowie, moje serce się zatrzymało, złamane serce, ukryte w moim umyśle (teraz albo nigdy)

#
##

Jeszcze raz nauczyłaś mnie znaczenia miłości
Jesteś jak manekin, poruszasz się dzięki zaklęciu
O jej, co za sen, po raz pierwszy to czuję
Nikt nic nie mógł zrobić mojemu sercu, ale teraz zostałem zauroczony

Ciągle kręcisz się w mojej głowie
Jakbym był opętany przez twoją urodę, jesteś taka olśniewająca
Och to jest przeznaczenie, nigdy nie możemy się rozdzielić, jesteśmy sobie przeznaczeni

Piękna dziewczyno (jesteś moim manekinem)
Tajemnicza dziewczyno (piękna dziewczyno)
Zimna jak lód, teraz patrzy na mnie, och powiedz mi, och dziewczyno

###

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...