Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

środa, 22 maja 2013

Shinhwa - Hurricane 2013


Shinhwa - Huragan

Jesteś moim huraganem, musisz się pospieszyć dziecinko
Zabierz mnie, zabierz mnie, chcę z tobą zniknąć
Zmieć moje ciało i serce
Swoimi ustami, od których nie mogę uciec
Powiedz mi, że mnie kochasz dziewczyno, rozwaliłaś mi umysł, kręcisz moim światem

Chwila, w której po raz pierwszy cię zobaczyłem, moje serce było w wirze
Codziennie się denerwuje, że mogę tak cię stracić
Przyjdź do mnie jeszcze raz, jestem szalenie zakochany zakochany moja dziecinko

Ty, jestem przyciągany do twojego ciała, idź
Jesteś jak sen, którego nie można złapać
Zauroczyłaś mnie całego

#Jestem do ciebie przyciągany i idę do ciebie jak huragan
Moje serce bardziej galopuje i krzyczy jak huragan
Moja ukochana, otwórz swoje serce, wpuść mnie, niekończąca się miłość jest silna, jest tobą wypełniona

Twoja hipnoza nadchodzi jak ostry wiatr
Jestem do ciebie przyciągany i idę do ciebie jak huragan, jak huragan

Ciągle zagłębiasz się w moim sercu
Nikt nie może za tobą podążyć
Nie śmiem porównywać twojej urody z nikim innym
Twój poziom jest tak różny od innych
Kręcisz się w mojej głowie, to tylko o tobie
Bo jesteś moją miłością, tylko jedna osoba, silny wiatr wieje z twoją miłością

Widzą twoje oczy, cicho szaleje
Nie mogę uciec, tonę w twoich magicznych mocach
Wolniej, głębiej, szaleńczo zakochany zakochany moja dziecinko

Ty, przyciągają mnie twoje oczy, idź
Czuję cię czubkami dłoni, jesteś jak sen, zamykam oczy z tą fantazją

#

Twoja hipnoza nadchodzi jak ostry wiatr
Jestem do ciebie przyciągany i idę do ciebie jak huragan

Twój głos, który mnie woła, moje kroki, bez kompasu zatrzymują się
Obraz, który utworzyłem w myślach, mówi do mnie, kocha się ze mną
Jestem przyciągany jak magnes, tracę świadomość, wyobraź to sobie
Czuję jakbym płoną i wybuchał pragnieniem na tej pustyni nazwanej twoim imieniem

Jesteś w moim sercu, ten olśniewający uśmiech, zakochany
Zapach, który ociera się o moje usta, mam nadzieję, że twój oddech nie jest snem

W moim gorącym sercu, miłość jest jak huragan
W ten płonący czas, miłość jest jak huragan
Moja ukochana, otwórz swoje serce, wpuść mnie, niekończąca się miłość jest silna, jest tobą wypełniona

Ciepło twojego ciała przenika jak silny wiatr
W moim gorącym sercu, miłość jest jak huragan
Jak huragan

angielskie tlumaczenie pop!gasa


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...