Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

środa, 22 maja 2013

Shinhwa - Love song 2013


Shinhwa - Piosenka miłosna

(Moja dziewczyna, moja dziewczyna)

Twoja ręka podąża za moją, kiedy idziemy
Chcę ostrożnie zebrać odwagę i chwycić ją, ale się waham
Nie mogłem ci powiedzieć o mojej miłości do ciebie i tym przytłaczającym sercu dziecinko

Chcę cię codziennie przytulać, cały dzień
Ponieważ chcę czuć jakbym posiadał świat, codziennie
Teraz posłuchaj tej piosenki, kiedy jesteś koło mnie, chociaż będziesz zaskoczona

#To piosenka miłosna, z moim sercem w niej, śpiewam to dla ciebie
To piosenka miłosna, powiedz mi, że będziesz moją panią panią panią, kocham cię

##Skradłaś moje serce
Codziennie sprawiasz mi ból, ale
Dziecinko kocham cię
Teraz ci powiem, kocham cię moja dziewczyno

Jesteś dziewczyną z moich marzeń, przeznaczenia, moje marzenie wkrótce stanie się rzeczywistością
Więc chcę być pewny siebie i stanąć przed tobą, żeby poprosić cię, abyś mnie przyjęła
To z pewnością nie jest przypadek, to bardziej los
Będę o ciebie dbał, będę tam dla ciebie, od teraz jesteś powodem mojego życia

W pewnym momencie skradłaś moje serce, uniemożliwiając mi spojrzenie gdziekolwiek indziej
Nawet kiedy minęło dużo czasu, pewnie wciąż będę taki sam dziecinko

Nie ważne jaki rodzaj bólu nadejdzie, nie puszczę twojej dłoni, zaufaj mi
Więc usiądź tu i posłuchaj tej piosenki, to tylko dla ciebie

#
##

Skradłaś moje serce, które głęboko ukryłem
Od jednego do dziesięciu, wszystko w tobie jest takie śliczne
Chcę patrzeć na ciebie w miejscu, gdzie płynie muzyka
Moje kroki stały się o wiele lżejsze
Czasami to boli przez ciebie, jesteś naprawdę śliczna, ale czasami jesteś zła
Kiedy patrzę na twój śliczny obrazek, pocieszam się, nie nienawidzę cię

#
##

Jestem trochę nieśmiały, chociaż to nie pasuje do mojego wieku
Ale to moje szczere wyznanie, więc słuchaj, powiedz, że będziesz moja
Chcę pokazać to wszystko, co przez tą piosenkę chce pokazać moje serce
Nawet na jedną minutę czy sekundę nie mogę być od ciebie oddzielony, nawet nie na chwilę

(Moja dziewczyna, moja dziewczyna)

angielskie tłumaczenie pop!gasa


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...