Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

sobota, 4 maja 2013

N-Train - One last cry 2011


N-Train - Jeden ostatni płacz

#Jestem smutny, taki smutny
Płaczę i płaczę
Mój dzień bez ciebie jest taki trudny
Nienawidzę cię, nienawidzę tego bolesnego bólu
Moje łzy wciąż płyną odkąd odeszłaś

Wciąż widzę twoją twarz
Wszystkie wspomnienia ciebie ze mną wciąż pojawiają się w mojej głowie
Codziennie spotykam się z wszystkimi swoimi przyjaciółmi, żeby pić, pamiętanie tylko twojej twarzy sprawia, że czuję jakbym miał sztylet wbity w serce
Zapomniałem, że zapomniałaś ten ogromny uśmiech, ale powiedzieliśmy, powiedziałaś, że wymazałaś i oczyściłaś ze mnie swoją głowę
To nie może tak być (naprawdę) tak nie może być (naprawdę)
Co zrobię?

##Dziecinko ostatni płacz
(Płaczesz w środku) teraz przestań uśmiechać się na zewnątrz
Dlaczego moje serce i moje oczy patrzą tylko na ciebie?

#

Zapomniałaś? Zapomniałaś jak wyglądam?
Słyszałaś, że mam się dobrze, więc jest ci beze mnie wygodnie?
Jeszcze o mnie nie zapomniałaś
Szukasz innej miłości, wymażesz mnie?

Nie powiem, nie mówię, że widziałaś mnie tylko pijanego
Usłyszysz? Usłyszysz jak wołam tylko ciebie?
Dzień (mija) miesiąc (mija)
Dlaczego moje serce czuje to samo?

##
#

Wróć
Wciąż widzę tylko ciebie, czekam na twoją miłość

##

Jestem smutny, taki smutny
Płaczę i płaczę
Mój dzień bez ciebie jest taki trudny
Nienawidzę cię, nienawidzę tego bolesnego bólu
Moje serce płacze, odkąd odeszłaś

angielskie tłumaczenie Park SanTeuk @ isuperteuk.wordpress.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...