Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

sobota, 4 maja 2013

N-Train - I'll forget you 2012


N-Train - Zapomnę cię

Myślałem, że nie mogę tak dalej bez ciebie
Myślałem, że nie mogę bez ciebie żyć
Ale spójrz na mnie, spójrz na mnie
Dobrze sobie radzę bez ciebie

#Opuszczę cię, dobrze sobie radzę
Teraz mogę się uśmiechać
Opuszczę cię, więc zabierz to
Teraz spotkam cię tylko we wspomnieniach

##Jedyna miłość, która nauczyła mnie miłości - tylko ty, która nauczyłaś mnie rozstania
Ponieważ miłość boli, ponieważ rozstanie boli, płakałem i płakałem sam - zapomnę cię
Miłość znowu do mnie wróciła, druga miłość znowu wróciła do mojego serca
Moje serce drży, moje oczy trzepoczą i moje serce, które cierpi przez ciebie - zapomnę twoją miłość

Myślałem, że zwariuję bez ciebie
Myślałem, że umrę bez ciebie
Ale spójrz na mnie, spójrz na mnie
Dobrze sobie radzę bez ciebie

#
##

Dla mnie to był taki ciężki czas
Uśmiecham się teraz, ale wtedy płakałem

angielskie tłumaczenie pop!gasa


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...