Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

piątek, 24 maja 2013

FT Island - The cool vs the pretty 2008


FT Island - Świetny vs piękna 

Ty i ja 

#Taki świetny, świetny, świetny, codziennie to słyszę 
Taki świetny, świetny, świetny, to co o mnie mówią 

##Takie poruszone, poruszone, poruszone, jest serce dziewczyny, która na mnie patrzy 
Takie poruszone, poruszone, poruszone jest serce dziewczyny, która się we mnie zakochała 

Po tym jak ubiorę się przed lustrem 
I wyjdę na ulicę 
Wszystkie te spojrzenia zwracają się na mnie 
Idę pewnie, ignorując je
Zgaduję, że tylko samo patrzenie na mnie jest wystarczające 
Nie potrafią nawet wyznać mi swojej miłości do mnie

#
##

Ty z ładną twarzą i gorącym ciałem 

Wszyscy zostali znokautowany
Nawet nie odpowiadasz, gdy do ciebie mówią
Po prostu idziesz prosto z nosem uniesionym do góry 

###Taka piękna, piękna, piękna, codziennie to słyszysz
Taka piękna, piękna, piękna, to co o tobie mówią 

Takie poruszone, poruszone, poruszone, jest serce chłopaka, który patrzy na ciebie
Takie poruszone, poruszone, poruszone, jest cerce chłopaka, który się w tobie zakochał

Pewnego dnia, ty i ja spotkaliśmy się przez przypadek 
I bez słów połączyliśmy przez nasze oczy 

#
###

Ty i ja

angielskie tłumaczenie Lirik Lagu Korea 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...