Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

piątek, 24 maja 2013

Lee Min Ho - Pieces of love 2013


Lee Min Ho - Skrawki miłości

W słoneczny dzień trzymaliśmy się za ręce, idąc ulicą
Pamiętam cię i moja ręka czuje się pusta
Więc wkładam ją do kieszeni
W przyjemnie wietrzny dzień, twój zapach rozproszył się z wiatrem
Tęsknię za tym i swędzi mnie czubek nosa
Więc sztucznie kaszle
Czy jutro będę w stanie cię zapomnieć?
Czy będę w stanie cię wymazać?

#Gdziekolwiek pójdę, skrawki ciebie, które ukryłaś
Szturchają i ranią mnie
Czy za wcześnie dla mojego serca, żeby cię zapomnieć?
Czy ty też za mną tęsknisz?

Gdziekolwiek patrzą moje oczy
Gdziekolwiek prowadzą moje kroki
Zawsze pojawiasz się pierwsza, jak wspomnienie, które czeka
Sprawiasz tylko, że wylewam łzy
Czy jutro będę w stanie cię zapomnieć?
Czy będę w stanie cię wymazać?

#

Kiedy cię zapomnę?
Kiedy cię zapomnę i będę szczęśliwy?
Jeśli spędzę samotnie tyle dni ile spędziłem z tobą
Czy wtedy będę miał się dobrze?

Dlaczego tylko moja miłość i moja tęsknota
Tak spowolniła?
Czy naprawdę będę w stanie cię zapomnieć?
Czy będę?

angielskie tłumaczenie pop!gasa


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...