Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

poniedziałek, 27 maja 2013

Lee Hyori, Park Ji Yong - Amor mio


Lee Hyori, Park Ji Yong - Amore mio (Moja miłości)

Nie wiem czy nadchodzi poranek, czy zapada ciemność
Wydaje się, że po tym jak mnie zostawiłeś, wszystko się zatrzymało

Nie wiem gdzie powinienem patrzeć, czy gdzie powinienem pójść
Wydaje się, że po tym jak mnie zostawiłaś, wszystko się zmieniło

#Amore mio, och moja miłości
Tylko ten jeden raz się na mnie obejrzyj
Na mnie, która/y z każdym dniem coraz bardziej więdnie
Amore mio, och moja miłości
Tylko ten jeden raz pamiętaj mnie
Mnie, która/y z każdym dniem coraz bardziej się załamuje

Jak pojedynczy czerwony kwiat, który zapomniał, kiedy zakwitnąć i zwiędnąć
Straciłam swoją porę, nie mam nawet zapachu

Ostatniej nocy słyszałem twój głos  w moim śnie
Podczas tych dni bez lęku, którym się powierzyłem

#

Zabierz mnie z ciemności do światła
Padaj ma mnie, która/y usycha
Unieś mnie swoim dotykiem
Obudź moją duszę, która więdnie
Proszę, jeszcze raz powiedz moje imię
Zawołaj moje imię

Amore mio
Och moja miłości wróć do mnie

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...