Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

niedziela, 5 maja 2013

December - Going home 2013


December - Wracając do domu

Tęsknię za tobą, moja miłości, chcę cię zobaczyć
Teraz wiem, że jesteś moim przeznaczeniem

Twój piękny uśmiech
Twoje ciepło lśniące oczy
W ogóle nie mogę ich zapomnieć

#Moja miłość miłość
Nie mogę żyć bez twojej miłości
Nigdy cię nie zapomnę, nawet na chwilę
Tęsknię za tobą, moja miłości
Nie mogę żyć bez twojej miłości
Mogę odpocząć tylko w twoich ramionach

Kolejny dzień minął, jakby nic się nie stało
Czas, kiedy byliśmy razem
Boję się bycia zapomnianym
Boję się, że mogę się rozpaść
Proszę, pamiętaj mnie

#

Kiedy jesteś zmęczona życiem
Kiedy chcesz płakać
Zajmę się tobą do ostatniej chwili

Kocham cię, kocham cię
Nie mogę żyć bez twojej miłości

Moja miłość miłość
Nie mogę żyć bez twojej miłości

Mogę odpocząć tylko w twoich ramionach
Mogę odpocząć tylko w twoich ramionach
Tęsknię za tobą moja miłości, chcę cię zobaczyć
Teraz wiem, że jesteś moim przeznaczeniem

angielskie tłumaczenie Loen Ent @ YouTube

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...