Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

sobota, 11 maja 2013

LC9 - Hold on 2013


LC9 - Trzymać się

Cicha burza
Nigdy nie jest pewne
Jutro nie jest obiecane
Kiedy wszystko zostało powiedziane i zrobione
Dlaczego rzeczy nigdy nie wydają mi się takie wyraźne
Dlaczego widzę tylko odcienie szarości

#Dlaczego jestem taki niepewny
Czego do cholery szukam
Niech ktoś mnie rozetnie, żebym mógł zobaczyć
Moje wnętrze
Takie piękne
Jednak takie niepewne, takie niepewne

Taki samotny w ciemności, jak ptak, który chce latać
Kiedy próbuję, nie wiem dlaczego zaczynam tonąć
Cały czas czuję się tak w mojej głowie
Te cztery ściany staną się jaskinią
Zestresowany presją sprostania standardom innych ludzi
Cholera, to mnie załamuje
Nie wydaja się, że mogę się trzymać

#

Dlaczego jestem taki niepewny
Czego do cholery szukam
Niech ktoś mnie rozetnie, żebym mógł zobaczyć
Moje wnętrze
Takie piękne
Takie piękne
Takie piękne

Cicha burza
Nigdy nie jest pewne
Jutro nie jest obiecane
Kiedy wszystko zostało powiedziane i zrobione
Dlaczego rzeczy nigdy nie wydają mi się takie wyraźne
Dlaczego widzę tylko odcienie szarości

oryginalny tekst pop!gasa


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...