Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

sobota, 11 maja 2013

LC9 feat. Gain - MaMa beat 2013

MV jest 19+


LC9 feat. Gain - MaMa beat
w tym przypadku MaMa pewnie jest jakąś wariacją słowa mine czyli mój

Ride MaMa beat*
Ride MaMa beat
Ride MaMa beat
Ride MaMa beat

Lekki cios, raz dwa
Teraz w końcu się rozgrzałem
dzwoniące pierścienie i
Teraz jest moja kolej, żeby wejść

Ten zawodnik jest gotowy, żeby dołączyć, dalej
Bez porażki, gotowy dołączyć
Mocno zagryzam zęby, nie ma powodu
Gotowy jechać na moim beat'cie

Gadasz głupio, zachowuj się porządnie, chociaż to nie jest szybko, to będzie całkowicie nowe
Wow, potrzebuję jednego mikrofonu, mogę?
Będę ostry, więc jeśli możesz to znieść, uwolnij się
Jeden cios, dwa proste, to moja gra, boks
Jesteś Tom, który jest uwięziony w mojej trującej pułapce, ja jestem podłym Jerry**
Jesteś gotowy na walkę? Lepiej, żebyś był gotowy

#Bądź czujny, dynamit
Mogę wybuchnąć od jednego dotyku, jestem niebezpieczny
Nigdy nie przekraczaj granicy, dobrze

##Teraz nie przestawaj
Moje serce przyspiesza
Coraz bardziej płonie
Pokażę ci
Dynamit wkrótce wybuchnie

Ride MaMa beat
Ride MaMa beat

Jedyny plan pokonania to odpłacenie
Ponieważ kiedy zacznę, nie mogę się wycofać
Więc urządźmy sobie ogromną walkę, ponieważ nie planuję przegrywać
Wiesz, że tak jeździmy

To show dla mnie
Jadę z prądem, wszystkich szokując

Nieoczekiwany KO
Nie bądź zaskoczony
Jeśli się boisz, uciekaj
Pokażę to światu, chłopcze
Jadę aż umrę

#
##

Zaczęło się odliczanie
Pospiesz się w wstań
Bądź gotowy na przejażdżkę życia

Ryzykowny dynamit
Mogę wybuchnąć od jednego dotyku, jestem niebezpieczny
Nigdy mnie nie prowokuj, dobrze

Teraz nie przestawaj
Moje ciało wzlatuje
Teraz wysoko leci
Pokażę ci
Dynamit wkrótce wybuchnie

Ride MaMa beat
Ride MaMa beat
Ride MaMa beat
Ride MaMa beat

Dynamit wkrótce wybuchnie

*dosłownie jedź na moim beat'cie
**bajka Tom & Jerry - Jerry to mysz, która ciągle ucieka i jest w stanie przechytrzyć, polującego na nią kota Tom'a

angielskie tłumaczenie pop!gasa

wersja taneczna

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...