Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

środa, 8 maja 2013

Kim Woo Joo feat. Han Groo - Farewell rain 2013


Kim Woo Joo - Pożegnalny deszcz

Jest w porządku - samo umieszczenie oślepiającej ciebie w moim sercu było dla mnie wystarczające
Wspomnienie z tobą stały się pożegnalnym deszczem i padają
Zimna noc odrobinę pociesza moje serce

#Te dni były takie szczęśliwe, że wiał wiatr
Dzisiaj jestem taki smutny, ponieważ wieje wiatr
Te dni były takie odświeżające, ponieważ padał deszcz
Dzisiaj, jest smutno, ponieważ pada deszcz

Moi przyjaciele, którzy się dowiedzieli, że zerwaliśmy
Pocieszają mnie, mówiąc, że kupią mi drinka
Na wypadek gdybym chciał do ciebie zadzwonić późno w nocy pijany
Dzisiaj znowu samotnie spędzam tą zimną noc

#

Miłosny deszcz, kiedy byliśmy razem
Teraz staje się pożegnalnym deszczem
Kiedy łzy płyną bez końca
Idę na deszcz i myślę o tobie

Twój oślepiający uśmiech jest wciąż taki sam

Dzień, który był taki jasny przez światło słoneczne
Dzisiaj jestem taki smutny przez światło słoneczne
Dni, które były takie odświeżające, ponieważ padał deszcz
Dzisiaj są smutne, ponieważ pada deszcz

Żegnaj moja cenna miłości
Miej się dobrze beze mnie

Żegnaj moja cenna osobo

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...