Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

środa, 8 maja 2013

2PM - Suddenly 2013


2PM - Nagle

Nagle, twoja twarz pojawiła się w mojej głowie
Nagle, pomyślałem o tobie
Więc jeszcze raz wyjąłem głęboko pogrzebane wspomnienia z mojego serca

Z jakiegoś powodu dzisiaj wieczorem
Czuję jakbym miał stać gdzie kiedyś byłaś
Obietnice, które razem złożyliśmy wciąż są dla mnie takie wyraźne

#Dlaczego nie mogę cię zapomnieć?
Cierpię tylko jak głupiec
Dlaczego moje serce mnie nie słucha?
Próbuję zapomnieć i zapomnieć i zmuszam się do śmiechu

##Dlaczego nie mogę cię zapomnieć?
Dlaczego muszę cierpieć jak głupiec?
To nic, to nic
Przepraszam, że sam taki jestem
Po prostu nagle o tobie pomyślałem

Masz się dobrze?
Po tym jak ode mnie odeszłaś?
W porządku, wymażę cie
Chociaż moje serce wciąż cię słucha

#
##

Teraz nie powinienem szukać ciebie, która daleko odeszłaś
Nawet jeśli moje serce się kruszy i upada, mam nadzieję, że jesteś szczęśliwa
Nawet jeśli moje serce kiedykolwiek będzie cię szukać
I zawoła twoje imię, moja ukochana

#
##

angielskie tłumaczenie pop!gasa


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...