Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

piątek, 17 maja 2013

H.J.g.R. - May I love you 2013


H.J.g.R. - Czy mogę cię kochać

#Czy mogę cię kochać
Te słowa, że cię kocham i także za tobą tęsknię
Zawsze kręcę się przy tobie

Patrzę na ziemię, kiedy stoję przed tobą
Nie mogę podnieść głowy
Proszę, niech ona pozna moje serce, dla mojej pierwszej miłości

Ktokolwiek to jest, będę tutaj dla niej
Ten, który kocha cię bardziej niż ktokolwiek inny jest tutaj

Dopóki mnie kochasz, mogę na ciebie czekać
To naprawdę trudne
Proszę, weź mnie dopóki nie mdleję
Dopóki cię pragnę

Proszę, pozwól mi być w tobie
Proszę, nie doprowadzaj mnie do płaczu
Proszę, pozwól mi być przy tobie

##Kiedy poznasz moje serce?
Kiedy przestaniesz się ze mną bawić?
Czy jesteśmy przypadkiem?
Jesteśmy przeznaczeniem
Powiedz mi, że mnie kochasz

#

###Patrzę na ziemię, kiedy stoję przed tobą
Nie mogę podnieść głowy
Dla mojej jedynej pierwszej miłości

Chcę tak z tobą przeżywać moje życie
Smutek można dzielić
Szczęście można podwoić

##
#
###

Co powinienem zrobić?
Ktoś, kto mi pomoże
Proszę, pomóż mi
Proszę, nie pozwól tego skończyć
Wysyłam jej moje serce
Dla mojej jedynej pierwszej miłości

angielskie tłumaczenie Loen Ent @ YouTube

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...