Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

wtorek, 28 maja 2013

Boyfriend - On & on 2013


Boyfriend - Bez końca

Hej, w dni, kiedy wieje przyjemny wiatr, kiedy niebo jest nieskończenie przejrzyste
Wspomnienia o tobie spływają na mnie

Hej, w dni, kiedy jestem smutny, przepływasz przez moje łzy
Dni, kiedy starannie i delikatnie siadam na uboczu

Stają się niewyraźne, wspomnienia o tobie, które wydawały się, że zbieleją

Znowu wszystko na, wszystko na, wszystko na, wszystko na raz, pamiętam cię do śmierci
Bez końca bez końca bez końca

Hej, w dni, kiedy słońce oślepia, wspomnienia o tobie upadają jak światło

W porządku, dlaczego ciągle myślę o twojej twarzy, która mnie zostawiła?
Dlaczego słowa "tęsknię za tobą" chcą się wydostać z moich ust?
Cii, hej szczerze, myślę, że mam tylko ciebie
Nie wiem, dlaczego stoję tu bezmyślnie, rysując twoją twarz w moim umyśle

Bez końca - wiesz? Bez końca, ja wciąż
Tęsknię za tobą przez długi czas

Ból, który zgniotłem i wyrzuciłem
Staje się zamglony, twoje ślady, które wydaje się, że zniknęły

Znowu wszystko na, wszystko na, wszystko na, wszystko na raz, chyba mam tylko ciebie
Bez końca bez końca bez końca

Hej, słowa, które powiedzieliśmy, kiedy idąc ulicą, trzymaliśmy się za ręce
Dzień, kiedy nie mogłem się wysłowić i ciągle się jąkałem
Myśląc o tym dniu, nie wiem dlaczego taki byłem, chyba zwariowałem
Chyba nie wymazałem ciebie, która wciąż jesteś zamknięta w moich wspomnieniach

Tak jak dni, kiedy z własnej woli nie mogłem cię wypuścić nawet na sekundę
Jak głupiec, wciąż cię kocham, kocham cię

Wszystko na, wszystko na, wszystko na, wszystko na raz, uderzasz w moje serce
Bez końca bez końca bez końca

Hej, w dni kiedy narastają wspomnienia, niezawodnie znowu do mnie przychodzisz

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...