Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

piątek, 24 maja 2013

CN Blue - Love Girl 2011


CN Blue - Kochana dziewczyna 

Powiedz mi, powiedz mi, powiedz mi, powiedz mi miłość
Powiedz mi, powiedz mi, daj mi swoją miłość 
Kochaj mnie, kochaj mnie, przyjdź w moje ramiona
Pocałuj mnie, pocałuj mnie, będę tylko ciebie kochał 

Zachowuję się jak głupiec, gdy się uśmiechasz
Kiedy patrzę na ciebie, jesteś jak piękna lalka
Moje serce bije tudum tudum
Dzięki tobie mój dzień jest lepszy

#Pragnę cię och moja miłości, patrz tylko na mnie
Będę ciebie tylko kochał, nawet jeśli cały świat się zmienia
Och moja miłości, moje serce zaczyna łomotać kiedy patrzę na ciebie
Zawsze będę miał cię w moim sercu

##(K.O.C.H.A.N.A. dziewczyna) chwyć moją dłoń i leć
(K.O.C.H.A.N.A. dziewczyna) zaufaj mi i leć wysoko
(K.O.C.H.A.N.Y. chłopak) tak, możemy polecieć do nieba
(K.O.C.H.A.N.Y. chłopak) chcę cię tam zabrać dziecinko

Powiem ci, powiem ci, powiem ci miłość
Powiem ci, powiem ci, wyznam moją miłość
Kocham cię, kocham cię chwyć moją dłoń
Pocałuję cię, pocałuję cię, kocham cię na zawsze

Jak muzyka, którą gram dla ciebie
Jak słodki gwizd, na który gram dla ciebie
1 minuta, 1 sekunda staje się jeszcze bardziej wyjątkowa
Chcę cię codziennie słuchać, kocham cię

Pragnę cię och moja miłości, patrz tylko na mnie
Będę ciebie tylko kochał, nawet jeśli cały świat się zmienia
Och moja miłości moje małe serce, które cię narysowało
Będę zawsze cię przytulał, aż skończy się czas

##
#

(K.O.C.H.A.N.A. dziewczyna)  Weź weź weź moje dłonie
(K.O.C.H.A.N.A. dziewczyna) Uch uch chwyć chwyć chwyć moje dłonie
(K.O.C.H.A.N.Y. chłopak) Yeah yeah tak, możemy polecieć wysoko wysoko do nieba
(K.O.C.H.A.N.Y. chłopak) Chcę cię tam zabrać dziecinko

(K.O.C.H.A.N.A. dziewczyna)  Weź weź weź moje dłonie, dziecinko ty (ty) wiesz, to co chcę to ty
(K.O.C.H.A.N.A. dziewczyna) Czy słyszysz hałas mojego bijącego serca, czy możesz poczuć bicie mojego [serca]
(K.O.C.H.A.N.Y. chłopak) Weź weź weź moje dłonie, dziecinko ty (ty) wiesz, to co chcę to ty
(K.O.C.H.A.N.Y. chłopak) Nie mogę nawet istnieć bez ciebie, sprawiasz, że się śmieje, sprawiasz, że się śmieje
K.O.C.H.A.N.A. dziewczyna

angielskie tłumaczenie ONGISm@CODEAZZURRO + snsdlyrics.wordpress.com 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...