Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

środa, 15 maja 2013

C-Luv feat. Verbal Jint narrartion Kahi - It's ok 2013


C-Luv feat. Verbal Jint narracja Kahi - Jest ok

Yeah, C-Luv powrócił
I jestem z VJ
Królem Nawijki

Jakich używasz perfum?
Co to za marka?
Są takie słodkie
Zza twojej szyi
Daj mi swoją rękę
Przeczytam ci twoją dłoń
Spójrz, pjest napisane, że jesteś moja

Nagle jest mi bardzo gorąco
A tobie nie?
Zdejmij płaszcz
Żeby było ci trochę wygodniej
Nie słyszę co mówisz
Zbliżysz się odrobinę?
Jest ok

#Kiedy moja dłoń dotyka twojego ciała
Kiedy moje usta ocierają się o ciebie
Jest ok, jest ok
Jest w porządku dziewczyno
To nie jest złe
Pasujemy do siebie
Jest ok, jest ok
Jest w porządku dziewczyno, jest w porządku dziewczyno

#Teraz jest ok, teraz jest ok
Możesz mi zaufać
Teraz jest ok, teraz jest ok
Dziecinko jest ok

Chodź tutaj
Masz coś na ustach
Wytrę to
Swoimi ustami
Nagle jestem naprawdę zmęczony
A ty nie?
To chcę od ciebie usłyszeć

Chcesz zjeść ramen?

#
##

Jest ok
Wiesz?
Za każdym razem, gdy się zbliżasz
Bezwiednie głęboko oddycham
Nie mogę tego zrobić
Ukrywać moje uczucia
Jeśli będę to robić
Zwariuję
Też nie wiem
Dlaczego tak bardzo się w tobie zakochuję
Nie udawaj, że nie wiesz
Nie mamy wiele czasu
Zegar tyka
Czas jest zbyt cenny, żeby tylko sobie wyobrażać
Noc jest zbyt krótka, wiesz to
Też pragniesz tego samego co ja

Poczekaj

#
##

Teraz jest ok, teraz jest ok
Nawet się nie martw
Teraz jest ok, teraz jest ok
Teraz jest ok

angielskie tłumaczenie pop!gasa



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...