Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

poniedziałek, 13 maja 2013

Attack - Hello hello 2013


Attack - Witaj witaj

#Witaj witaj, otworzysz drzwi?
Jeśli mam życzenie, spełnisz je?
Witaj witaj, czekałem przez długi czas
Spędzam te wszystkie dnie, chowając cię wewnątrz mnie

Pierwszy raz spotkałem cię przez mojego bliskiego przyjaciela, tak
To moja piękna, krzyczałem w środku
Ale dobre uczucie trwało tylko chwilę, ona miała chłopaka
(Ale jest w porządku)
Teraz jesteśmy przyjaciółmi
Musiałem to ukrywać, żeby nikt się nie dowiedział
(Nie chciałem cię stracić)
Oszukiwałem nawet samego siebie
Chciałem cię mieć przy sobie i codziennie cię widzieć

##Tylko powiedz mi dlaczego dlaczego dlaczego myślę tylko o tobie
W mojej głowie są tylko twoje obrazy
I dlaczego dlaczego dlaczego martwię się tylko o ciebie
Cały dzień tęsknię tylko za tobą
Tylko myślę o tobie

#

Zadzwoniłaś do mnie późno w nocy
Kiedy usłyszałem, że zerwałaś ze swoim chłopakiem
Spytałem, czy masz się dobrze, mówiąc rzeczy, które nic dla mnie nie znaczyły
Kiedy cię pocieszałem, cieszyłem się, że tak się stało
Chciałem cię tylko lepiej traktować
Możemy być parą, która pasuje do siebie bardziej niż ktokolwiek inny
Jestem pewny, że możemy być dobrze wyglądającą parą
Dobrze się czuję, jakbyśmy mieli zacząć kochać

##
#

W deszczowy dzień, pod moim parasolem
Chcę objąć moim rękoma twoje ramiona i iść
Zaczynając od pewnego punktu, codziennie w mojej głowie
Myślę tylko o tobie

##

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...