Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

sobota, 11 maja 2013

9Muses - Wild 2013


9Muses - Dziko

Dzisiaj pod uwodzicielskim światłem księżyca
Opieram się o twoje ramiona dzisiaj wieczorem
Jestem dzisiaj odrobinę podekscytowana
Jakie to byłoby uczucie złączyć nasze usta?

Dzisiaj wieczorem upiłam się twoim nęcącym zapachem
Jestem podekscytowana myśląc o tobie dzisiaj wieczorem
Dobrze dzisiaj wyglądam, więc oczekuję czegoś wyjątkowego

Płonę dla miłości miłości
Jestem gotowa, jesteś moją idealną połówką
Jesteś słodki, jesteś jak słodki deszcz, który sprawia, że się uśmiecham

#Jesteś jedynym wyjściem w moim sercu
Codziennie dzięki tobie moje dni stają się czymś nowym
Dwoje jest silniejsze niż jedno, musimy zawsze być razem

Głęboko się w tobie zakochuję
Wpadałam w zastawioną przez ciebie pułapkę
Och dziecinko, podejdź bliżej, stań się bardziej upojony mną
Stań się ze mną jednością, nigdy nie możesz mnie puścić

Dzisiaj pod uwodzicielskim światłem księżyca
Opieram się o twoje ramiona dzisiaj wieczorem
Jestem dzisiaj odrobinę podekscytowana
Jakie to byłoby uczucie, gdyby złączyć nasze usta?

Płonę dla miłości miłości
Wiesz? To idealna chwila, jeszcze bardziej się nią upij
Powoli się dla mnie roztapiasz
Uczyć mnie wewnątrz siebie twoim marzeniem

Powoli wsiąkasz we mnie
To uczucie, które powoli przemokło, jest naszą tajemnicą
Światło na nas świcie
Gorące światła reflektorów są dobre
Każdej chwili sprawiasz, że wzlatuję
Nasz związek staje się głębszy, nie możesz ode mnie uciec, jesteś mój

#

Te dni bez ciebie, są jak dni, które zmarnowałam
Już nie mogę być sama, nie ma możliwe, nie ma możliwe, nie ma możliwe, ok

Stałeś się światłem w długiej ciemności
Powoli stajesz się ogniem w moim sercu
Czynimy się nawzajem wyjątkowymi
Musimy być razem

#

angielskie tłumaczenie Loen Ent @ YouTube + pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...