Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

sobota, 11 maja 2013

9Muses - Living person 2013


9Muses - Żyjąca osoba

To ciągle znika, każda i wszystkie rzeczy związane z toną
Chociaż chcę mieć chociaż jedną twoją rzecz
To naturalnie odchodzi i odpływa z czasem
Kim byłe, że twoje imię sprawia, że moje serce upada?
Nic nie mogę zrobić, już minęły lata
Ale czasami taka jestem, inni mówią mi, żebym przestała to robić

Czas coraz bardziej się oddala, wspomnienia są zamazane
Teraz stajesz się bledszy i wymazany
Jedno za drugim, wszystko wraca na swoje miejsce i zapominam cię

Uczucie ciebie, które tylko ja znałam, twój dotyk, który tylko ja czułam
Tak bardzo za tobą tęsknię, że płaczę
Twoje obietnice, niewinnie w nie wierzyłam
Teraz już tego nie ma

#Zobacz, wciąż żyje, wszyscy wciąż żyją, nawet jeśli cię tu nie ma
Zobacz, to mija, nawet ból, który wydawał się być nieskończony
Spójrz, wciąż żyję, wciąż żyję, nawet głupia je się zmieniłam
Spójrz, to nic takiego, nawet ta piekielna miłość

Winiłam cie i oburzałam się na ciebie
Ponieważ jestem człowiekiem, nienawidziłam cię
Myślałam, że tylko ja cierpię i nie myślałam o tobie
Jak dziecko myślałam tylko o sobie

Zobacz, wciąż żyje, wszyscy wciąż żyją, nawet jeśli cię tu nie ma
Zobacz, to mija, nawet ból, który wydawał się być nieskończony

Teraz po trochu się do tego przyzwyczajam
Na początku gardziłam tobą, nawet samą sobą
W ten sposób i powoli zamknęłam twoje puste miejsce, byłeś zapomniany
Teraz, kiedy myślę o tym pierwszy raz od jakiegoś czasu, mogę zrozumieć
Więc też powinieneś przestać o mnie myśleć, miłość jest taka,teraz mogę w końcu żyć

#

angielskie tłumaczenie pop!gasa


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...