Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

wtorek, 7 maja 2013

2PM - Today marks the 1st day 2013


2PM - Dzisiaj przypada pierwszy dzień/Dzisiaj zaznaczy się jako pierwszy dzień

Yeah chyba jesteś zakochany
Pomyśl o twojej miłości
Yeah zakochuję się
Posłuchaj

Widzę cię nawet z daleka, z jakiegoś powodu czuję
Że dzisiaj jest dzień, dzień kiedy zaczniemy się spotykać
Jestem inni niż reszta facetów, przy tobie tracę rozum
Już nie mogę tego znieść, zbliż się do mnie

(Och dziewczyno) będę szczery
(Och dziewczyno) myślę, że w tym tempie oszaleję
Teraz noce bez ciebie wydają się być takie długie
Umieszczę cię tylko przy moim boku

#Dzisiaj przypada pierwszy dzień dla nas
Nasz los jest jak w dramie
Serce trzepocze jak w filmach, tak
Jestem idealnym facetem dla ciebie
To naprawdę pierwszy raz, kiedy taki jestem

Nie pytaj mnie, dlaczego cię lubię
Każda minuta i każda sekunda dnia mija tak szybko, kiedy na ciebie patrzę
Jestem inny niż reszta facetów, nie ufaj nikomu oprócz mnie
Już nie mogę tego znieść, zbliż się do mnie

Zjeść, obejrzeć film i kawa i do domu
Nic się nie stało podczas naszej randki, już nie
Numery taksówek, które spisałem, odsyłając cię do domu
Są już niezłym stosikiem w moim notesie
Już powinnaś załapać
Kiedy wyznaję ci uczucia, proszę przyjmij mnie
Dziecinko, będziesz moją dziewczyną?
Zgadza się, dzisiaj przypada pierwszy dzień

#

Zaczynając od dzisiaj, powstanie sekret
Zaczynając od dzisiaj, jesteś moją dziewczyną
Zaczynając od dzisiaj, będziesz tylko ze mną
(Jestem idealnym facetem dla ciebie
To naprawdę pierwszy raz, kiedy taki jestem)
Od początku przyciągałaś mnie jak szalona
Od początku nie może być idealnie
Od początku chcę cię poznać
(Jestem idealnym facetem dla ciebie)

#

angielskie tłumaczenie pop!gasa


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...