Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

wtorek, 7 maja 2013

2PM - Dangerous 2013


2PM - Niebezpieczna

Jesteś taka śliczna, że ciągle się na ciebie gapię
Wyglądasz jak gwiazda (wyglądasz jak gwiazda)
Kiedy się na ciebie patrzę, moje serce drży
Nie marnuj mojego czasu (nie marnuj mojego czasu)

#Nic nie mogę poradzić na swoje serce
Próbowałem je zawrócić, ale nie mogę
Teraz poddaj się i po prostu je przyjmij
Moje serce i tak jest już twoje

##Niebezpieczna, chociaż jesteś niebezpieczna
Niebezpieczna, to dla mnie nawet atrakcyjnejsze
Codziennie wszędzie
Ale niebezpieczna, to jest niebezpieczne

Och dziewczyno, nie znasz mojego serca
Kręcisz się przy mnie nawet dopóki nie zasnę
Mówię ci, żebyś odeszła, ale nie odchodzisz
Nawet częściej wchodzisz w mojej sny
365 dni, 24 godziny, 1 minuta, 1 sekunda wszystkie są dla ciebie
Tak jak zawsze, nie mogę dzisiaj zasnąć
Muszę cię przytulić i zasnąć z tobą w moich snach

Jesteś taka urocza, że ciągle się na ciebie gapię
Wyglądasz jak lalka (wyglądasz jak lalka)
Kiedy na mnie patrzysz, moje serce galopuje
Nie marnuj mojego czasu (nie marnuj mojego czasu)

#
##

Wciąż cię pragnę
Ale jesteś z tą osobą
Jeśli ciebie to też za bardzo boli, możesz zostać tak jak jesteś

##

Jesteś tak śliczna, że ciągle się na ciebie gapię

angielskie tłumaczenie pop!gasa


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...