Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

wtorek, 7 maja 2013

2PM - I'm sorry 2013


2PM - Przepraszam

Yeah, nie mogę cię wydostać z mojej głowy
I to znowu gra i znowu gra

Dzisiaj wieczorem chcę dzielić z tobą moją miłość
Tak cię pragnę, dziecinko pragnę cię
Spójrz na mnie z raz, jestem gotowy
Proszę nie odchodź tak, och nie chcę pozwolić ci odejść

#Więc nie mogę przestać przestać przestać myśleć o czasie, kiedy byliśmy razem (byliśmy razem)
Więc nie mogę przestać przestać przestać myśleć o czasie, kiedy byliśmy razem (byliśmy razem)

##Dziecinko przepraszam, nie opuszczaj mnie, nie opuszczaj mnie
Może być odrobinę niezręcznie, ale po prostu dzisiaj mi zaufaj
Dziecinko powiedz mi, powiedz mi, że mnie kochasz, że chcesz być ze mną, moja pani

Szczególnie dzisiaj nie mogę pozwolić ci odejść
Tak cię pragnę, dziecinko pragnę cię

Spójrz na mnie z raz, jestem gotowy
Też nie chcesz iść, och nie chcę pozwolić ci odejść

#
##

Dziecinko wiem, że nie jesteś gotowa
Ale jestem na ciebie gotowy
Dam ci swoje serce i moją miłość, po prostu wybieraj entliczek pentliczek

Twoje serce już do mnie należy, po prostu zamknij oczy i poczuj to, 1 2 3 dziecinko
Dziewczyno pozwól mi być twoim jednym i jedynym, kiedy minie ta długa noc, staniesz się moją panią

Dziecinko przepraszam, nie opuszczaj mnie, nie opuszczaj mnie
Może być odrobinę niezręcznie, ale po prostu dzisiaj mi zaufaj
Dziecinko, obiecuję ci, zaufaj mi, obronię cię, jesteś moją cenną panią

angielskie tłumaczenie pop!gasa


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...