Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

środa, 8 maja 2013

2PM - Love song 2013


2PM - Piosenka miłosna

Dzień, kiedy pierwszy raz cię spotkałem
Nie mogę zapomnieć mojego drżącego serca
Nie wiem, co się stało
Jak kwiat, który kwitnie na pustyni
Albo słodki deszcz na końcu długiej suszy
Przyszłaś do mnie

Więc potrzebuję cię, zawsze bądź przy mnie
Dopóki twój zapach jest na moim ciele
Aż wstanie poranne słońce

Możemy się nie spieszyć (spieszyć)
Nie mogę uwierzyć, że jesteś moja (moja)
Pachnące migdałami słodkie wino brachetto* (wino)
Jak bita śmietana na małej i nieśmiałej truskawce
Chcę cię objąć

#Bo cię kocham
To moja piosenka miłosna dla ciebie, posłuchaj mojej piosenki miłosnej
To dla ciebie i dla wszystkiego, czego nie mogę wyrazić słowami
Ta piosenka jest dla ciebie
Moje zaufanie nigdy się nie zmieni, ta chwila nigdy się nie skończy
Polegaj na mnie, kocham cię (cie) cię (cię) cię, tak bardzo jestem tobą zauroczony

Pamiętam, że kiedyś myślałem, że nigdy znowu nie pokocham
Ale to wszystko jest teraz zapomniane i narodziłem się na nowo
Tak jak mgła znika po deszczu
Przyjdź do mnie

Więc cię potrzebuję, zawsze przy mnie
Dopóki czuję ciepło twojego ciała
Dopóki nie wypalą się świece

Samo twoje istnienie doprowadza mnie do szału
Więc możesz do mnie zadzwonić dziecinko/nazywać mnie dziecinką**, położę cię do łóżka
Jak Kolumb***, odkryłem nowy kontynent miłości
Chcę wbić flagę jak Neil Armstrong****

#

Zostań przy mnie, chwyć moją dłoń, pocałuj mnie
Moja dziecinko, moja dziecinko
Zostań przy mnie, chwyć moją dłoń, pocałuj mnie
Moja dziecinko, moja dziecinko

#

*gatunek wina
**w oryginale jest po angielsku, zdanie można przetłumaczyć na dwa sposoby, zależy od tego, co autor tekstu miał na myśli
***Krzysztof Kolumb, odkrył Amerykę
****Amerykański kosmonauta, jako pierwszy wylądował na księżycu i wbił tam flagę USA

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...