Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

środa, 8 maja 2013

2PM - Go back 2013


2PM - Wrócić

Słowa "kocham cię" tak naprawdę już do mnie nie docierają
Całowanie cię już nie sprawia, że moje serce pędzi (och  nie)

Oboje jesteśmy naprawdę zmęczeni (nie chcę rozumieć)
Nawet kiedy idę do ciebie, wycofujesz się (dlaczego taka jesteś)
Kiedy widziałem jak się zmieniasz (miałem do ciebie pretensje) więc

#Po prostu dzisiaj mnie wymaż, dziecinko po prostu pozwól mi odejść
Tęsknię za galopem serca, który nie powstał dzięki tobie, potrzebuję kogoś do kochania

##Chcę wrócić, przepraszam, w tej chwili
Chcę wrócić, chcę wrócić do chwil, zanim cię poznałem

Myślę, że w ten sposób po trochu wyschniemy
Czuję jakbym szedł pośród niewyraźnej mgły

Oboje jesteśmy naprawdę zmęczeni
Nawet kiedy jesteśmy razem, nie mówimy słowa, dlaczego tacy jesteśmy?
Kiedy widziałem jak się zmieniam, miałem też do siebie pretensje

#
##

Chcę wrócić, chcę wrócić, chcę wrócić

Dziecinko, po prostu pozwól mi tak odejść
Nie jestem osobą, której teraz pragniesz
Duszę się i wysycham
Teraz nasza miłość jest tylko wspomnieniem
Chcę wrócić do chwil, zanim cię poznałem
Do chwil, kiedy moje serce galopowało z powodu nowych ludzi
Przepraszam, ale chcę być szczęśliwy
Chcę wrócić

#
##

Chcę wrócić, chcę wrócić, chcę wrócić

angielskie tłumaczenie pop!gasa


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...