Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

wtorek, 7 maja 2013

2PM - Just for today 2013


2PM - Tylko dzisiaj

Moje oczy są oślepione słońcem
Jak tylko się budzę i otwieram oczy, nadchodzą łzy (nadchodzą łzy)
Dzisiaj znowu bez ciebie
Mój dzień się zaczyna i znowu nadchodzą łzy (nadchodzą łzy)

Nie chciałem, żeby ludzie widzieli jak się chwieję
(Więc próbowałem wymusić uśmiech)
Próbuję żyć jak osoba, która ma się całkowicie dobrze, ale

#Będę tak żył tylko dzisiaj
Tylko dzisiaj będę tak żył
Nic nie mogę zrobić
Zaczynając od jutra
Zabiorę się za zaległe sprzątanie
Zacznę pracować nad rzeczami, które odłożyłem
Spróbuję żyć, spróbuję to zrobić
Chociaż to takie żałosne
Tylko dzisiaj

Kiedy odeszłaś
Przyzwyczaiłem się do takie życia codziennie
Mój zrujnowany grafik, mój zabałaganiony pokój i moje serce
Próbuję się trzymać tych rzeczy, próbuję żyć właściwie, ale

#

Och powiedziałem, że to zrobię, ale
Wspomnienia i pamięć o tobie
Nie są nawet w połowie wypełnione
Ponieważ jeśli wrócę wszystko na miejsce
Boję się, że nawet nie zacznę za tobą tęsknić
Więc dzisiaj znowu tak żyję

Od chwili, kiedy otwieram oczy o poranku, będę cię pamiętać
Uświadomię sobie, że odeszłaś i poczuję się zrezygnowany
Twoje miejsce wciąż tu jest, jakby zatrzymał się czas
Jakby wszystko zamarzło, jest tak samo jak wtedy, gdy byliśmy razem
Ból i wspomnienia, które zostawiałaś w moim pustym sercu
Są dla mnie wciąż takie wyraźne
Chcę tylko wrócić, moje dni bez ciebie
Po prostu uschnę jak zwiędłe kwiaty
Wróć do mnie jak wcześniej

Tylko jeszcze jeden dzień
Będę tak żył tylko dzisiaj
Zaczynając od jutra
Zabiorę się za zaległe sprzątanie
Zacznę pracować nad rzeczami, które odłożyłem
Spróbuję żyć, spróbuję to zrobić
Chociaż to takie żałosne
Tylko dzisiaj będę tak żył

angielskie tłumaczenie pop!gasa


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...