Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

środa, 8 maja 2013

2PM - Game over 2013


2PM - Koniec gry

Nie możesz mnie zostawić i wrócić
Nie możesz odejść ode mnie na krok
Nie mów przy mnie, że to koniec
Wciąż pozostajesz w moim sercu

Pragnąłem cię
Byłem ciągany przez twoją miłość
Ale grasz mną, po prostu przestań mną grać
Złamałem wszystko, co miałem

Wiszę nad urwiskiem i krzyczę
Chwytając moje rozdarte serce i próbuję się trzymać
Słowa "koniec" nie ma w moim słowniku
Więc mam zamiar iść dalej, wracam

#Ta niekończąca się gra - kiedy zakrywam oczy
Deszcz spada na miejsca, gdzie cię nie ma
Próbuję ukryć moje płynące łzy
Próbuję się odwrócić i unikać cię, ale
Teraz to koniec, teraz to koniec (nie mogę cię wymazać)
Teraz to koniec, wiesz, że teraz to koniec
Ta niekończąca się gra

Kiedy wieje wiatr, znikają wszystkie krzyki
Na siłę się pocieszam i rezygnuję z miłości

Pewnie myślałaś, że powiem, że to jest to
Ale widzę twoją grę, owianą nieuczciwymi zagraniami
Zimno się odwróciłaś i mnie zostawiłaś
I kiedy odeszłaś, naprawdę myślałaś, że się załamię
(Ale teraz czuję się silniejszy)

Pragnąłem cię
(Ty jesteś tą, która mnie pragnęła)
Byłem ciągany przez twoją miłość
(Trzymam się twojej miłości)

#

Ale przestań się mną bawić
Po prostu przestań się bawić - ty wciąż
Czyż nie powiedziałaś, że to koniec - żyj w moich wspomnieniach
Wciąż jesteś żywa i teraz oddychasz

Już wiesz (to nie koniec)
Ale wciąż mi mówisz (koniec gry)
Nie chcę iść (zostanę bliżej)
Ale wciąż mi mówisz (koniec gry)
To właśnie wiem (wciąż cię kocham)
Ale wciąż mi mówisz (koniec gry)
(Ale wciąż mi mówisz, ale ty, ale ty, wciąż mi mówisz, ale wciąż mi mówisz)
Teraz to koniec, teraz to koniec
Teraz to koniec, wiesz, że teraz to koniec
Tej niekończącej się gry

angielskie tłumaczenie pop!gasa


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...