Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

środa, 8 maja 2013

2PM - Coming down 2013


2PM -Iść w dół

Przyszłaś do mnie, widzę cię z tamtego czasu
Zamykam oczy i kiedy się pojawiasz, widzę twoje oczy

Wiem - szalałem na punkcie przyciągania
Podążałem za twoimi oczami do twojego wszystkiego
Zakochałem się w tym uroku, kiedy na ciebie patrzyłem

Dokładnie tak cię całowałem
Jeśli czas się tak zatrzyma, czy teraz wciąż będziemy razem?
Tęsknię za tobą, jeśli tylko mogę cię znaleźć i obejmować cię, kiedy zasypiam

Nie ważne jak głęboko i nie ważne jak daleko będziesz
Nigdy nie przestanę szukać cię w moich snach i
Czuję ciepło ilekroć jesteś blisko, teraz kiedy tu jesteś
Zagraj piosenkę naszej miłości, niech płynie muzyka
Nigdy nie przestawaj, ty i ja ramię przy ramieniu
Połóż się w moim łóżku i możemy wszystko udawać
Nie ma co obwiniać, wiesz, czego pragnę
I wiesz, czego pragniesz, ale poczekaj jestem sam
Bez twojego dotyku, wiesz, że zwariuję

Nie mogliśmy czuć efektów czasu
Nie widziałem w ciemności, ale czułem twój oddech

Wiem - twój szorstki oddech
Podążałem za twoim zapachem do twoich oczu
Zakochałem się w tym uroku, kiedy cię obejmowałem

Ale teraz nie ma cię przy mnie, jestem całkiem sam
W moim pokoju, gdzie tylko pozostają twoje ślady
Nie mogę wyjść na krok z tego pokoju i to boli

Kiedy śnię o miłości, którą robiliśmy
Widzę niebieskie niebo, błyszczące gwiazdy, niebieski ptak leci wysoko
I czuję twoją miłość ilekroć jesteś blisko, teraz, cię nie ma
Zacznij taniec naszej miłości, niech popłynie rytm
Nigdy cię nie zatrzymam i tańcz całą noc
Spędź noc i będziesz moja
Wtedy będziemy mogli wszyscy udawać, że nic nie trzeba obwiniać
Wiesz, czego pragnę i wiem, czego tego pragniesz
Ale poczekaj, nie ma cię tutaj, bez twojej miłości
Wiesz, że zwariuję

angielskie tłumaczenie pop!gasa


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...