Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

czwartek, 4 kwietnia 2013

Yoon Jong Shin - May you please 2013


Yoon Jong Shin - Czy możesz, proszę

Dziękuję za próbę ukrycia tego przede mną
Ale dlatego nie byłem gotowy
Kiedy z zerwałem z tobą, która w moim życiu byłaś najcenniejsza
Nie byłem w stanie wytrzymać tej bolesnej blizny

Przepraszam - było ci przez chwilę ciężko, prawda?
Przyjaciel kiedyś mnie ostrzegł
Że nasza miłość nigdy nie wyjdzie
Wtedy byłem młody, tylko się roześmiałem

Rozumiem to, że się poddałaś
Nie mogliśmy być pobłogosławieni tylko samą naszą miłością
Mam się w porządku, będę w stanie to znieść
Po prostu martwię się o ciebie, która jesteś taka wykończona

#Nie wylewaj już łez
Czy wciąż jeszcze zostały ci jakieś łzy?
Nie musisz się oglądać, pospiesz się na swojej drodze
Ponieważ mogę cię zatrzymywać przy moim ostatnim spojrzeniu na ciebie

##Proszę, poznaj kogoś dobrego
Pośród błogosławieństwa wielu osób
Zapomnij mnie, który straciłem swój powód do życia

#
##
#
##

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...