Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

czwartek, 4 kwietnia 2013

Electroboyz feat. Nana - Ma boy 3 2013


Electroboyz feat. Nana - Mój chłopak 3

Hej, wszystko co widzę to ty
Nic oprócz ciebie dziewczyno
Dalej dalej

#Wszystko o czym dzisiaj znowu myślę to ty
Nie mogę spać, chcę się z tobą spotkać/tęsknię za tobą
Czy możesz mnie ciepło i mocno przytulić?
Och mój chłopcze (tak pani)
Naprawdę cię kocham (doprowadzasz mnie do szaleństwa)
Dlaczego nie znasz mojego serca
Naprawdę nie znasz
Patrzę tylko na ciebie dziecinko

Ty i ja jesteśmy jak jedno
Nie ważne o czym rozmawiamy i nawet kiedy pijemy
Dobrze się dogadujemy, prawie jak rodzina
Twoje usta, które mnie nakręcają
Nie mogę powiedzieć tego okrężną drogą, więc szybkim pociskiem miłości
Codziennie rzucam ci to w twarz, ale nie wydaje się, że nienawidzisz tego
To już 6 lat, historia miłosna, jesteś przeznaczeniem
Nawet kiedy zamykam oczy, widzę cię, nie ważne gdzie jesteś
Dziecinko widzę, że droga, którą idziesz ma zbyt wiele wejść, ale nie ma wyjść
Więc nie mogę uciec

Och dziecinko dziecinko mam tylko ciebie
Och pani pani jesteś dla mnie wszystkim
Nie ważne gdzie patrzę, w moich oczach widzę tylko ciebie
Och kocham cię, mówię to kiedy tylko mam okazję
Jej odpowiedź to "och pocałuj mnie teraz"
Kiedy zasypiasz w moich ramionach, potajemnie cię całuję

#

Mój świat bez ciebie to niekończąca się tortura
Deszcz pada bez końca, a moje serce grzmi
Jesteś moim nr 1, jesteś nade mną jak powietrze
Dla ciebie mogę wszystko zrobić
Badabing bada boom
Dźwięk miłości, podkręć go
Gdziekolwiek jesteś będę biegł do ciebie jak w maratonie
Moja piękna jesteś odpowiedzią na moje życie
Jesteś moją jedyną miłością, kocham cię dziecinko

#

Już więcej nie zostawiaj mnie samego, bez ciebie będę musiał toczyć bój
Nie próbuj mnie zostawiać, bez ciebie toczę bój
Ty + ja jesteśmy jednością
W świecie bez ciebie ja również nie istnieję
Tak jak teraz dziecinkom, nie opuszczaj mnie

(Moja dziewczyno, moja dziewczyno)
Tak jak teraz razem do końca świata
(Moja dziewczyno, moja dziewczyno)
Moje serce nie zmieni się dopóki nie umrę
(Moja dziewczyno, moja dziewczyno)
Tak jak teraz z tobą do końca
(Moja dziewczyno, moja dziewczyno)
Z tobą moja miłość jest wieczna

angielskie tłumaczenie BraveFamily@YT

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...