Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

wtorek, 23 kwietnia 2013

uBeat - Should have treated you better 2013

 
uBeat - Powinienem był cię lepiej traktować

Dlaczego dlaczego dlaczego (właściwie dlaczego)
Dlaczego dlaczego dlaczego (czy mnie zostawiłaś)

#Czy to koniec? Wiem, że zerwaliśmy, ale
Czy to naprawdę koniec? Czy już nigdy więcej nie mogę cię zobaczyć?
Czy to koniec? Wciąż tak bardzo cię kocham
Moja dziewczyno, moja dziewczyno, jak tak skończyliśmy?

Dzisiaj znowu czekam przed twoim domem
Na wypadek gdybym mógł cię przez chwilę zobaczyć
Zastanawiam się, czy znalazłaś kogoś nowego
Takie myśli sprawiają, że jest mi ciężej dziecinko

Żadne słowo na świecie nie jest w stanie cię wyrazić
Jesteś zbyt piękna, wciąż patrzę tylko na ciebie
Nie mogę zaakceptować naszego zerwania
Nigdy nie mogę nas zostawić
Jestem twardszy niż wyglądam, nie mogę tak pozwolić ci odejść, nie mogę tego tak skończyć
Nawet ja sam myślę, że jestem śmieszny - duma? Całą ją odrzuciłem
Już cofnąłem się do chwil, kiedy byliśmy zakochani

#

Nasze gorące pocałunki, twój zapach, który ze mną zostaje
Wszystko jest takie same, więc co chcesz, żebym zrobił?

Co teraz zrobię? Po prostu o niej zapomnij
Tak mówią moi przyjaciele, chociaż wiedzą, że nie mogę

Nie wydaje mi się, że będzie łatwo dać sobie z tobą spokój
Miałem nadzieję, że po prostu o tobie zapomnę
Minęło kilka dni - już o mnie zapomniałaś?
Ponieważ jestem złym facetem, który ma nadzieję, że jesteś taka sama jak ja
(Ponieważ jestem złym facetem, który ma nadzieję, że jesteś taka sama jak ja)
"Oppa*, dlaczego zawsze taki jesteś? Dlaczego zawsze jestem na drugim miejscu?
Dlaczego ciągle mnie ignorujesz?"
Nie mam nic do powiedzenia na temat twoich płaczliwych słów
Przepraszam, że wciąż cię kocham (przepraszam, że cię kocham)

#

Powinienem był cię lepiej traktować
Gdybym wiedział, że po tym jak mnie zostawiłaś, będę tego żałował
 Powinienem był cię lepiej traktować och yeah
Proszę, wróć do mnie och yeah
Nie chcę mówić pa pa

Jeśli czujesz to samo
Jeśli to nie jest koniec ciebie i mnie

Nie chcę mówić pa pa

Jeśli to nie jest koniec ciebie i mnie, to proszę
Wróć do mnie (wróć do mnie)

*wyjaśnienie

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...