Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

czwartek, 25 kwietnia 2013

Teen Top - Walk by 2013


Teen Top - Przechodząc

Och nie mogę pozwolić ci odejść
Proszę, nie mówi mi nie

Nie wydaje mi się, że cokolwiek się zmieniło
Ale dlaczego wszyscy moi przyjaciele przychodzą do mnie i pytają
"Co się stało? Jesteś chory?"
Chyba wciąż cierpię

Boję się tej samotnie spędzonej nocy, wyglądam żałośnie w świetle księżyca
Boję się otworzyć oczy bez ciebie, jestem zdumiony, że wciąż żyję
Myślałem, że jesteś inna, więc wszystko ci oddałem
Ale co to teraz jest? Co chcesz, żebym teraz bez ciebie zrobił?

#Kiedy idę ulicą, kiedy przechodzę
Zbyt późno sobie uświadomiłem, że zerwaliśmy
Kiedy słuchałem tej piosenki, płynęły łzy
Teraz w końcu sobie uświadomiłem, że mnie zostawiłaś
Och moja dziewczyno, och moja dziewczyno, och moja dziewczyno
Chyba naprawdę cię kochałem, chyba jestem jedynym, który cierpi
Och moja dziewczyno, och moja dziewczyno, och moja dziewczyno
Chyba naprawdę jestem głupcem, to chyba jest rozstanie

Jeśli nie jest za późno, jeśli czujesz tak samo
Poczekam tutaj na ciebie, wróć do mnie

Zostawiłaś mnie i tylko ja zostałem, już nie mogę tego robić
Zapomnieć cię, wymazać cię - jakim cudem dla ciebie to takie łatwe?
Próbowałem udawać, że nic się nie stało, udawać, że zerwanie to nic takiego
Ale na końcu, dzisiaj znowu, bez ciebie, ja...

#

1 2 3 dalej
Och nie mogę pozwolić ci odejść
Proszę nie mów mi nie
Dzisiaj znowu idę sam, myślą o tobie

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...