Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

czwartek, 25 kwietnia 2013

Teen Top - Jealousy 2013


Teen Top - Zazdrość

#Jestem naprawdę zazdrosny, jestem zazdrosny, że wyglądasz na taką szczęśliwą
Nienawidzę tego, że z kimś jesteś
Jestem naprawdę zazdrosny, jestem zazdrosny, że wyglądasz tak dobrze
Nie zakochuj się zbyt głęboko, nigdy nie możesz być pewna, czy nie zaczniemy się znowu spotykać

Szedłem bezmyślnie i zobaczyłem cię pierwszy raz od jakiegoś czasu
Obok ciebie był facet, który nie był mną, jego dłonie trzymały twoje och dziecinko
Moje całe ciało było jak porażone prądem, natychmiast zamarłem
Odkąd zerwaliśmy nie minął nawet miesiąc, to zbyt wiele

##(Myślę o tej chwili) kiedy powiedziałaś mi
(Że miłość pomiędzy tobą i mną) będzie ostatnią miłością
(Myślę o tej chwili) kiedy powiedziałaś mi
Nie mogę uwierzyć, że widzę cię takim

#

Yeah, kilka pierwszych dni było w porządku, po prostu udawałem, że cię nie znam
To nie jest nawet do mnie podobne, ale ciągle próbuję grać przed tobą luzaka
Ale co teraz robię? Jest zbyt późno i kogo należy obwiniać?
Musze po prostu życzyć ci, żebyś była nieszczęśliwa, żebyś spotkała złego faceta, żebyś do mnie wróciła

##
#

Och dziecinko, nie bądź szczęśliwa
Och dziecinko, tylko ja cierpię
Nawet kiedy odeszłaś, sam cię kochałem

Jestem naprawdę zazdrosny, jestem zazdrosny dziewczyno
Och dziecinko och dziecinko och dziecinko
Jestem naprawdę zazdrosny, jestem zazdrosny dziewczyno

angielskie tłumaczenie pop!gasa


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...