Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

czwartek, 25 kwietnia 2013

Juniel - A cute guy 2013


Juniel - Słodki/Uroczy facet

Niski wzrost z okrągłą twarzą
Uroczy facet, który dobrze wygląda w okularach
Oczy, które znikają, kiedy się uśmiecha
Ale facet, który ma dziecięcy uśmiech

On jest taki sympatyczny, uroczy facet, który będzie mi szeptał niewinne słowa
Bardziej niż faceta przystojnego jak gwiazda filmowa
Lubię uroczych facetów (dalej)

#Chłopcze chłopcze och mój śliczny chłopcze
Moje serce drży, och moje serce, przytul mnie, och mój chłopcze
Chłopcze chłopcze chłopcze och mój śliczny chłopcze
Chcę ci dać całą moją miłość hai ja ja ha

Halo halo dziecinko halo halo dziecinko
Och och och mój chłopcze och och och mój chłopcze
Halo halo dziecinko halo halo dziecinko
Och och och mój chłopcze mój śliczny chłopcze

Facet, które dobrze wygląda w dżinsach i kapturze
Facet, który dobrze wygląda z kręconymi włosami
Facet, który przyciąga moje spojrzenie
Nawet jeśli jest pulchny jak pluszowy miś, z którymi śpi

Uroczy facet, który jest jak młodszy brat, sympatyczny i pełen uroku
Bardziej niż faceta przystojnego jak gwiazda filmowa
Lubię uroczych facetów (dalej)

#
##

Nawet kiedy udajesz, że jesteś ode mnie doroślejszy, dlaczego jesteś taki uroczy?
Czasami chwytasz moją dłoń jak mężczyzna i to jest dla mnie takie urocze

Chłopcze chłopcze och mój śliczny chłopcze
Moje serce drży, och moje serce, spójrz na mnie, och mój chłopcze
Chłopcze chłopcze chłopcze och mój śliczny chłopcze
Chcę ci dać całą moją miłość hai ja ja ha

##

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...