Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

poniedziałek, 8 kwietnia 2013

Pure - I still love you 2013


Pure - Wciąż cię kocham

To już koniec między nami, to miłość, która nigdy nie może być
Ale kiedy myślę o tobie z przeszłości, znowu jestem podekscytowany

Posłuchaj, tak bardzo za tobą tęsknię, ten cień rozstania wisi nade mną
Piosenki, które kiedyś śpiewałaś, cały dzień dzwonią mi w uszach
Zamykam oczy i otwieram je, ale uśmiechasz się nawet w tej krótkiej chwili
Widzę cię, nie mam nawet dość twojego zapachu, wciąż cię kocham

#Chociaż jest za późno, żeby cię teraz objąć
Chociaż to wiem, głupio staję się podekscytowany

##Wciąż nie mogę cię zapomnieć, błąkam się dookoła
Wciąż nie mogę cię wymazać, więc czekam
Wciąż nie mogę cię wyrzucić, więc nie mogę tego przyjąć do wiadomości
Na zawsze pozostaniesz w moim sercu i będziesz mnie torturować

Powiedziałem sobie, że zapomnę cię w ciągu 30 minut, ale
Nawet nie po 10 minutach bezproduktywnie przerzucam twoje zdjęcia
I nic nie mogę zrobić, nawet lustro się ze mnie śmieje
Wszystko naokoło mnie wydaje się być dobre, jeśli tylko byłabyś tu, mógłbym wszystko zrobić
Ale to takie okrutne, że tak zimno mnie zostawiłaś, to takie do ciebie podobne

#
##

Ale tobie tego nie pokażę
Chociaż to niewiele

##

Gdybym tylko mógł cofnąć czas, nawet nie popełniłbym tych małych błędów
Ale nie mam nawet tych szans, więc pozostaje tylko ból

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...