Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

poniedziałek, 22 kwietnia 2013

Roy Kim - Bom bom bom 2013


Roy Kim - Bum bum bum
wiosna po koreańsku to(tak jak w oryginalnym tytule) i czyta się to bom

Wiosna wiosna wiosna wiosna przyszła
Z tym zapachem czasu, kiedy pierwszy raz się spotkaliśmy
Drzewa koło ławki, na której siadałaś, wciąż tam jest
Myślałem, że z upływem czasu o tym zapomnę, ale
Nawet kiedy to mówiłem, wiedziałem, że tak się nie stanie

#Moja kochana, wiedziałem od razu, kiedy pierwszy raz cię zobaczyłem
Moja kochana, bądź ze mną zanim ta wiosna się skończy

Znowu wiosna wiosna przyszła
Kiedy minęła zima złamanego serca bez ciebie
Siedzę na tej ławce i przypominam sobie jak kwitną wiśnie
Są chwile kiedy uczucia stają się tępe
Ale teraz w końcu uświadomiłem sobie, że nawet te chwile są częścią miłości

#

Przestańmy się powstrzymywać, już się nie wahajmy
Odepchnę bolesne dni i teraz ci powiem

#

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...