Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

czwartek, 11 kwietnia 2013

PSY - Gentlaman 2013


PSY - Dżentelmen

Nie wiem, czy wiesz, dlaczego musi być gorąco
Nie wiem, czy wiesz, dlaczego musi być czysto
Nie wiem, czy wiesz, że to będzie problem, jeśli jesteś zmieszany
Nie wiem, czy wiesz, ale my lubimy my my my lubimy imprezować

Hej tam
Jeśli mam zamiar się przedstawić
Jestem wyluzowanym/świetnym facetem z odwagą, duchem i szaleństwem
Co chcesz usłyszeć, to, co chcesz robić, to ja
Cholera! Dziewczyno! Jesteś taka szalenie seksowna!

#Aa aa aa aa aa jestem...
#Aa aa aa aa aa jestem...
#Aa aa aa aa aa jestem matką, ojcem, dżentelmenem

##Jestem
Aa jestem
Jestem matką, ojcem, dżentelmenem
Jestem
Aa jestem
Jestem matką, ojcem, dżentelmenem

Nie wiem, czy wiesz, dlaczego musi być gładko
Nie wiem, czy wiesz, dlaczego musi być seksownie
Nie wiem, czy wiesz skarbie, pospiesz się i chodź, bądź szalona
Nie wiem, czy wiesz, że jest zwariowanie zwariowanie, pospiesz się

Hej tam
Twoja głowa, talia, nogi, łydki
Dobrze! Czujesz czujesz? Dobrze! To takie miękkie
Sprawię, że się zasapiesz i sprawię, że będziesz krzyczeć
Cholera! Dziewczyno! Jestem imprezową mafią

#
##

Sprawię, że się spocisz
Sprawię, że będziesz mokra
Wiesz, kim jestem mokry PSY

Sprawię, że się spocisz
Sprawię, że będziesz mokra
Wiesz, kim jestem
Mokry PSY! Mokry PSY! Mokry PSY! Mokry PSY! PSY! PSY! PSY!
Ach jestem matką, ojcem, dżentelmenem

##

Matka, ojciec, dżentelmen

Matka, ojciec, dżentelmen

angielskie tłumaczenie pop!gasa

3 komentarze:

  1. Czekałam, czekałam, czekałam aż się rozkręci, ale wciąż nikt nie śpiewał :P Dopiero na YouTube w opisie znalazłam link do prawdziwej piosenki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak zamieszczałam to jeszcze działało... ekspresem usuwają z You Tube, bo zanim na ten trafiłam przejrzałam chyba z 8 filmów z zablokowanym dźwiękiem lub całkiem usuniętych :/

      Usuń
  2. Z początku wydawała sie mi idiotyczna,ale PSY ma swój urok który ukazuje sie podczas jego utworów. Bardzo szybko wpada w ucho, teledysk bardzo zabawny. Połączenie tańca z Abracadabry to ciekawy trik ,w końcu GD to geniusz jkaby nie było!

    OdpowiedzUsuń

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...