Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

czwartek, 11 kwietnia 2013

Jay Park - Welcome 2013


Jay Park - Witaj

Chociaż nie zdjęłaś ubrania i stoisz nieruchomo, jesteś taka seksowna
Och sprawiasz, że sobie to wyobrażam, myślę, że zmienię się w besti
Och yeah znam sposób w jaki to lubisz dziewczyno
Och yeah pokażę ci dzisiaj wiele rzeczy
Jesteś moją iPhonową dziewczyną, dotknę cię, dotknę cię
Twoje usta mnie kuszą
Dziecinko, niczego mi nie brakuje, mogę cię ściśle wypełnić
Całą noc, całą noc

#Witaj w moim łóżku, witaj dziecinko
Dziewczyno, naprawdę doprowadzasz mnie, doprowadzasz mnie do szału
Powiedz mi, że nie chcesz używać koca pani
Powiedz mi, że nie chcesz zgasić światła, muszę widzieć twoje ciało
Witam cię, witam cię dziewczyno (witaj)
Witam cię dziewczyno (witaj)
Och nie nie nie nie
Witaj w moim łóżku

Wyłącz telefon
Nie chcę, żeby ktoś nam przeszkadzał
To łóżko, twoja poduszka, twoje ciało
Chcę tak zostać na zawsze, nie chcę iść do pracy
Tworzyć słodką muzykę miłosna
Tak to tak to robimy

To piosenka miłosna z oznaczeniem 18+
Pokaż mi swój talent muzyczny
Sprawię, że dzisiaj wieczorem zaśpiewasz w trzech oktawach

#

Witaj w moim łóżku
Będziemy tak całą noc
I całą noc
Dzielmy się naszą miłością dziewczyno

#

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...