Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

sobota, 13 kwietnia 2013

Nell - Time of collecting my memories 2008


Nell - Czas zbierania moich wspomnień

Wciąż słyszę twój dźwięk
Wciąż  czuję dotyk twoich dłoni
Dzisiaj znowu żyłem w twoich pozostających śladach

Wciąż cię widzę
Wciąż czuję twoje ciepło
Dzisiaj znowu żyłem w twoim czasie

#W jakiejś dziwnej osobie przechodzącej drogą
Na liściu powoli tańczącym i jadącym na wietrze
Na powietrzu chłodzącym wieczorem mój policzek
Wszystko co widzę, słyszę i czuję, to wszystko dzięki tobie

##A jak jest z tobą?
A jak jest z tobą?
Czy czujesz tak samo jak ja?
A jak jest z tobą?

Wciąż cię czuję
Nawet teraz, kiedy śpiewam tą piosenkę
Widzę cię
Jestem pewien, że jutro też cię zobaczę
Jestem pewien, że jutro też cię usłyszę
Jestem pewien, że jutro wszystko będzie takie same jak wczoraj

#
##

Na tym krześle leżącym na wysokiej i dużej drodze
Wewnątrz szklanki, którą nieumyślnie chwyciłem, żeby napić się wody
Wewnątrz lustra, które przed sobą postawiłem, żeby na siebie spojrzeć
Wewnątrz muzyku, która miękko spływa do moich uszu, jesteś tam

Co teraz zrobię?
Co teraz zrobię?
Pewnie mnie zapomniałaś
Co teraz zrobimy?

x2
Otwieram drzwi, żeby opłakać, wspomnienia ciebie szukającej mnie
Kąciki moich powiek są ciągle czerwone
Otwieram drzwi, żeby opłakać, wspomnienia ciebie szukającej mnie
Moje serce ciągle jest rozdzierane

angielskie tłumaczenie JpopAsia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...