Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

czwartek, 4 kwietnia 2013

Natthew - Och please 2013 (Nine OST)


Natthew - Och proszę

Powiedziałaś, że kochałaś tylko mnie, ja też tylko ciebie kochałem
Och proszę, och proszę, nie róbmy tego, porozmawiajmy

Dlaczego to robisz? Tak nie powinno być
Dlaczego to robisz? Jesteś jak inna osoba
Och proszę, och proszę, nasza miłość nie może się tak skończyć

#Jak mogę tak cię stracić?
Jak możesz mnie tak zostawić?
Co to ma być? Mówiłaś, że to była miłość, mówiłaś, że to jest na zawsze
Proszę, powiedz coś

##Właściwie dlaczego, dlaczego jestem jedynym, który płacze?
Właściwie dlaczego, dlaczego to na ciebie nie wpływa?
Jak tak może być? Jak miłość może być taka?
Co zrobię? Co zrobię? Powiedz coś

Teraz będę dla ciebie dobry, zrobię cokolwiek i wszytko
Och proszę, och proszę, przestań teraz, myślę, że mój oddech się zatrzyma

#

Powiedz coś
Nie mogę powiedzieć ci dbaj o siebie, nie mogę powiedzieć ci bądź szczęśliwa
Nie ma mnie przy tobie, już więcej nie możesz mi tego robić

#
##

angielskie tłumaczenie pop!gasa



2 komentarze:

  1. Bardzo mi się spodobała piosenka :D. Sama to tłumaczysz czy bierzesz z internetu?

    www.neko123chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wszystkie tłumaczenia są robione przeze mnie albo Nami na podstawie różnych, porównywancyh ze sobą angielskich przekładów tekstów
      żadne zamieszczone tu tłumaczenie nie zostało skopiowane z Internetu i jeśli gdzieś jest identyczne, to raczej zostało skopiowane ode mnie a nie na odwrót

      pozdrawiam :)

      Usuń

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...