Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

czwartek, 4 kwietnia 2013

ALi & C-Clown - It was like that then/Do you remember? 2013


ALi & C-Clown - Wtedy tak było/Pamiętasz?

"Jak z przyzwyczajenia zawsze mi mówiłeś
Że kupisz mi mały pierścionek, wspaniały prezent na urodziny
Że kiedy minie czas, wszystko dla mnie zrobisz
Że po prostu powinnam odrobinę dłużej poczekać"

Ukradkiem liczyłem zera na metce butów, które chciałem
1, 2, 3 zera są nieskończone
Wzdycham i tylko je odkładam
Następnego dnia poszedłem do ciebie z listem
Było mi przykro, ale płakałaś, mówiąc, ze to wystarczające
Nie mogłem nawet właściwie uczcić twoich urodzin
Co noc płakałaś, kiedy otulałem cię na łóżku i szedłem do domu

#Wtedy tak było
Pamiętam piosenkę, której słuchaliśmy w autobusie kiedy odprowadzałeś mnie do domu
Wtedy tak było
Ulice, którymi szliśmy, ciasno trzymając się za ręce
To sprawia, że płaczę, dzisiaj wyjątkowo bardziej

Pamiętasz? Tak, pamiętam
Czy ty też mówisz "tak wtedy było" z uśmiechem?
Pamiętasz? Tak, pamiętam
Mówią "tak wtedy było" - wtedy, kiedy nic nie mogłem dla ciebie zrobić

Przepraszam, wtedy byłem zbyt młody, nic nie wiedziałam (nie wiedziałem)
Pierścionek, który chciałem ci kupić był taki drogi
Nie mogłem sobie z tym poradzić, więc nie mogłem ci go kupić
To była moja wina, że nie kupiłem ci prezentu  na urodziny czy rocznicę
Zawsze tylko mówiłem "wydawajmy oszczędnie
Więc zawsze gorzko mówiłem, że później ci to kupię
Próbowaliśmy nie zauważać, ale pęknięcia pomiędzy nami stawały się coraz głębsze

Niezliczone wspomnienia tamtych chwil, do których nigdy nie wrócimy
Moje tęskne przywiązanie pozostaje, ponieważ nie mogłem cię dobrze traktować
Wtedy mówiłem rzeczy, których nie miałem na myśli, ponieważ źle się czułem
Teraz nigdy nie wrócimy - nie myśl o tym dziecinko

#

x2
Przepraszam
Wtedy trzymaliśmy się za ręce i bez parasola biegliśmy w deszczu
Bardziej niż koc przykrywały nas moje ubrania
Ale teraz to wszystko są wspomnienia - pa pa

#

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...