Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

piątek, 5 kwietnia 2013

Lunafly - Kisses 2013


Lunafly - Pocałunki

Hej, kiedy cię widzę, czuję jakbym wariował, moje serce opada
Wydaje się jakby twoje usta miały wybuchnąć, czy twoje usta są jak lizak?

Odświeżająca ty rozprzestrzeniasz się na mnie, moje całe ciało staje się słodkie
Kocaham cię, kocham cię, szepczę - jak możesz być taka śliczna?

#Dziecinko ty i ja możemy stworzyć słodką miłość
Czuć głębiej, czuć słodziej

##Spotkałem cię po raz pierwszy w życiu, ale czy mogę cię pocałować?
Czy to sprawi, że będę zbyt typowy?
Dla mnie to też pierwszy raz, kiedy tak czuję
Zakochałem się w tobie, co chcesz, żebym zrobił?

Hej, uśmiechnęłaś się, patrząc się na mnie, czytam całe twoje serce
Wiedziałem, że się w tobie zakochałem, twoje usta kontrolują mnie

Fantazja nazwana twoim imieniem weszła w moje nudne dni
Widzę chwilę, w której się zakochałem, moje całe ciało zaraz wybuchnie

# x2
##

Dziecinko ty

angielskie tłumaczenie pop!gasa



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...