Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

piątek, 5 kwietnia 2013

Lunafly - Help me find a way 2013


Lunafly - Pomóż mi znaleźć drogę

Zostawiłem cię ze stoicką twarzą
Kiedy powiedziałem zimne pożegnanie, zostałaś płacząc

Teraz moje łzy w końcu tu są
Jak bardzo byś mnie nienawidziła, gdybyś mnie takiego zobaczyła?
Teraz w końcu cię szukam
I żyłem naiwnie i tak młodo

#Nie chciałem powiedzieć ci żegnaj
Nie chciałem nawet iść
Złe słowa wylały się jak z przyzwyczajenia
Ale nie miałem ich na myśli

##Pomóż mi teraz znaleźć drogę drogę teraz
Żeby teraz wrócić do tego dnia dnia teraz
Byłaś tą, na której mogłem polegać
Proszę, wróć do mnie

Nie ważne co mówiłem, próbowałaś mnie zatrzymać
Zostawiłem cię, ponieważ myślałem, że tak czy owak byłaś moja

Teraz w końcu wszystko widzę
Jak bardzo byś mnie nienawidziła, gdybyś mnie takiego zobaczyła?
Tak płaczę
I żyłem naiwnie i tak młodo

#
##

I teraz utknąłem wewnątrz tej dziury
Niech ktoś uratuje moją duszę
Myślę, że cały mój czas został skradziony

Zapominasz mnie i stajesz się wolna
Ale ja jestem głupcem, który jest uwięziony w przeszłości

#
##

angielskie tłumaczenie pop!gasa


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...