Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

poniedziałek, 1 kwietnia 2013

Kim Jin Pyo feat. Jo Hyun Ah - You made me 2013


Kim Jin Pyo feat. Jo Hyun Ah - Stworzyłaś mnie

Kiedy pierwszy raz cię spotkałem, miałem wrażenie, że wszystko się zatrzymało
Wydawało się, że nawet dźwięk telewizorów został wyłączony
Na końcu długiej ciszy zaśmiałaś się
Mówisz, jakby wszystko było dokładnie takie same, więc nie zrozumiesz tego uczucia
Tak naprawdę to się nie uśmiecham, nie mówię dużo, nie obracam się i nie mieszam się z ludźmi tu i tam
Nie otwieram się łatwo - taki byłem, chociaż w to nie uwierzysz

Sprawiłaś, że się śmieję
Sprawiłaś, że tańczę
Sprawiłaś, że dużo mówię
Sprawiłaś, że znowu marzę
Uczyniłaś mnie główną postacią w filmie
Uczyniłaś mnie szczęśliwym człowiekiem
Sprawiłaś, że stoję przed lustrem
Uczyniłaś mnie kimś, kogo po raz pierwszy widzę

#Jesteś tym, który sprawiał, że znowu się śmieję
Jesteś też tym, który sprawił, że znowu płaczę
Nawet jeśli się odwrócisz, teraz jesteś dla mnie wszystkim
Nawet jeśli cierpię, nawet jeśli nie będę w stanie nigdy więcej cię zobaczyć

Pamiętam też dzień naszej pierwszej kłótni
Byłem taki zły z powodu naszej małej sprzeczki
Od tamtej chwili nasze drogi zaczęły się rozmijać i pojawiało się coraz więcej blizn
Bałem się - co jeśli całe nasze zaufanie tak się pokruszy?
Czy to wszystko czym byliśmy? Nie możemy tego cofnąć?
W czym dokładnie jest problem? Czy w ten sposób kończymy?
Przelatują niezliczone niebezpieczeństwa i szanse
Tylko raz, proszę, tylko raz, chcę bez końca krzyczeć

Sprawiłaś, że jestem zły
Sprawiłaś, że ukląkłem
Sprawiłaś, że stałem się żałosny
Sprawiłaś, że wylewałem niekończące się łzy
Sprawiłaś, że krzyczałem
Sprawiłaś, że nie byłem w stanie jeść
Uczyniłaś mnie główną postacią w słabym filmie
Ciągle zmieniasz mnie w kogoś, kogo nawet nie znam

#

Tak, teraz to zbyt smutne, że płakałem
Sprawiłaś, że stałem się obłąkany
Po tym dniu bez końca piłem
Sprawiłaś, że śmiertelnie za tobą tęskniłem
Stworzyłem piosenkę, zaśpiewałem ją tobie
Nie ważne jak bardzo ją śpiewałem, nigdy nie pojawiłaś się przy mnie
Sprawiłaś, że nie jestem w stanie żyć bez ciebie
Sprawiłaś, że wołam twoje imię dziesiątki tysięcy razy

Jesteś osobą, która sprawiła, że znowu oddycham
Jesteś też osobą, która mnie torturowała
Tylko ty nie wiesz, że taka jestem, jak głupiec
Nie mogę bez ciebie tak dalej, wciąż cię kocham
Jesteś tym, który sprawił, że znowu się uśmiecham

Nawet jeśli się odwrócisz, teraz jesteś dla mnie wszystkim

Sprawiłaś, że się załamałem
Sprawiłaś, że zamilkłem
Sprawiłaś, że stałem się sam
Sprawiłaś, że piję i prowadzę
Sprawiłaś, że żyję we wspomnieniach
Sprawiłaś, że nie jestem w stanie oddychać
Sprawiłaś, że nie jestem nawet w stanie kochać
Sprawiłaś, że ja, sprawiłaś, że ja

angielskie tłumaczenie pop!gasa

1 komentarz:

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...