Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

poniedziałek, 1 kwietnia 2013

10cm - Earthling? 2013


10cm - Ziemska istota?

Która jest teraz godzina?
O jej, muszę to kupić, prawda?
Poczekaj do dziewiątej i klik klik
Co w tym takiego trudnego?

Szczerze, lubię zakupy
Nawet chociaż czasami jestem leniwy, prawda?
To nie jest takie trudne klik klik
Ponieważ jestem ziemską istotą

#Czy jesteś człowiekiem, jestem człowiekiem
Czy jesteś kosmitą, nie jestem kosmitą
Kosmici nie mogą wiedzieć
Tylko ziemskie istoty wiedzą

Patrzę na ubrania, które mam na sobie
I gwiżdżę szczęśliwie
Klik klik klik klik moja dziecinko
Idę ulicą i
Klik klik klik klik moja dziecinko

Dzwoni do mnie przyjaciel
Wszyscy są tacy sami, prawda?
Przygotuj prezent klik klik
Automatycznie zaczynam nucić

#

Kiedy ziemskie istoty robią zakupy, są takie szczęśliwe
Klik klik klik klik moja dziecinko
Och jej, och jej jest dziewiąta
Klik klik klik klik moja dziecinko
Kiedy zbliża się dziewiąta
Klik klik klik klik moja dziecinko
Nawet patrząc na gazetę
Klik klik klik klik moja dziecinko

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...