Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

poniedziałek, 1 kwietnia 2013

G Dragon - MichiGo 2013


G Dragon - MichiGo/Szalony

#Dzisiaj jestem MichiGo*
Dzisiaj jestem MichiGo
Dzisiaj jestem MichiGo
Dzisiaj chcę zaszaleć
Yeah mamy całą noc
Taniec taniec dirty mad fiesta**
Dzisiaj tym wstrząsnę
Dzisiaj tym wstrząsnę
Dzisiaj tym wstrząsnę
Dzisiaj tym wstrząsnę
Dzisiaj chcę tym potrząsnąć
Yeah chcę wrócić
Teraz zamknij się!

Doo doong doo dong dzisiaj bęben pokona dzwonienie
Vroom vroom podepcz ich z podekscytowaniem
Oczy straciły ostrość widzenia
Napij się szklankę napoju energetycznego
Co, jesteś śpiący?
Opróżnij to na raz i wszystkim zakręć
Druga ludzka istota
Rozwalony centralny system nerwowy
Ja sam odbity w lustrze
Zbyt niebezpieczny
Powiedziałem matko ojcze, kim jesteście?
Kim jestem? Gdzie jestem?
Nie ważne, jestem D-Boy
Dobrze się czuję!

#

Podarte koszulki
Nasunięte trampki
To co zostało, to śliczna pani koło mnie, jestem deserem
Teraz szósta rano
Więc gdzie idziesz
Teraz ciiii neh neh neh boo boo
Czas mija tik tik tok tok
Zejdź z drogi bip bip
Jeszcze nie chcemy iść do domu
Słońce nie zajdzie
Powiedziałem matko ojcze, kim jesteście?
Tylko pociągnij to jeszcze raz zanim pójdziesz
Dobrze się czuję
DMF***!

#

Dzisiaj jestem MichiGo
Dzisiaj jestem MichiGo
Dzisiaj jestem MichiGo
Dzisiaj jestem MichiGo

*zostawiam taką pisownię, bo tytuł w oryginale jest zapisany w połowie w hangul a w połowie w alfabecie łacińskim
**brudna/sprośna szalona zabawa
***dumb mother f*cker - głupi sk*rwiel

angielskie tłumaczenie BIGBANGGisVIP

live

1 komentarz:

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...