Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

poniedziałek, 29 kwietnia 2013

Geeks feat. Ailee - Wash away 2013


Geeks feat. Ailee - Zmyć

Nawet dźwięk deszczu
Spadający po to, żeby przemoczyć moje serce jest suchy
Nawet jeśli to co powiedziełaś było kłamstwem
Wciąż cię pragnę
Pewnie nie rozumiesz co czuję
Znowu zmywam wspomnienia

Małe zachmurzenie, potem deszcz
Jak pierwszego dnia, kiedy się spotkaliśmy
Odrobinę nieprzewidywalne
Ulewa, która nie była zbyt dokuczliwa
Kawałki, z którymi walczyliśmy, żeby je dopasować
Ta część pamięci jest niekompletna
Odeszłaś i zostałem sam
Byłem uparty, ale tylko wszystko pogorszyłem
Teraz musi zostać zmyte
Nawet jeśli to trochę kłopotliwe
Moje jałowe serce niema wilgoci
Nawet jeśli przemokłem w wannie
Już cię tu nie ma
Żeby rozgrzać moje serce dopóki się nie rozpali
Nawet zatrzymałaś wodę
Która wypełniała moje chłodne serce
Ty pewnie

#Zmyję
Twoje usta, twoje imię
Wkońcu wymazane
Woah zmyję
Twoje usta, twoje imię
Spłuczę
Zmyję

Dzisiaj jest słoneczny dzień
Malechmurki tu i tam
Nawet niewielkie zmiany pogody
W porównaniu do chwil, kiedy kłóciliśmy się jak letni deszcz
Wydaje się być lepiej niż przedtem
Ale niebo pogrążone w smutku staje się żółtawe
Nawet muzyka, która była jak bicie mojego serca
Teraz mnie zaskoczy
Nigdy nie chcę wrócić
Nawet wojna, która miałem nadzieję, że mnie zostawi w spokoju
Teraz na zawsze chcę skończyć
Jesteś jak opera mydlana
Ponieważ byłem tak blisk ciebie, oderwanie mnie od ciebie
To nie było łatwe
Żeby cię zmyć obojętnym istnieniem życia
Hej

#

Ciepła wodą, którą odkręciłem
Bezmyślnie wypełniła wannę
Będąc takim niezdarnym
Będąc zapominalskim, wciąż jestem taki sam
Pewnie nie rozumiesz co czuję
Znowu byłem we wspomnieniach

#
angielskie tłumaczenie Language By Music

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...