Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

piątek, 12 kwietnia 2013

Gain & Hyungwoo - Sway 2013


Gain & Hyungwoo - Kołysać

Za mną, kiedy zachodzi słońce
Widzę swój żałosny cień
Słyszę twój głos w moim uchu
Zatrzymaj mnie, przytul mnie

Natychmiast rozkołysz moje serce, rozkołysz
Chwyć moje serce i nie puszczaj
Stojąc na tej ciemnej ulicy
Wieszam swoje smutki na księżycu
Zabierz mnie, nie mogę przestać
Tylko nasza dwójka
Płynie czas i mija krótki dzień
Zabierz mnie, razem się rozkołyszmy

Hej, ciemność nas obejmuje
Zostań, chcę tak zasnąć
Zanim skończy się ten podobny do kłamstwa dzień
Przytul mnie, obcego na tej ulicy

Natychmiast rozkołysz moje serce, rozkołysz
Pospiesz się i mi odpowiedz, nie puszczę twojej dłoni
Stojąc na tej ciemnej ulicy
Przysięgam swoje serce księżycowi
Zabierz mnie, nie mogę przestań
Tylko nasza dwójka, kołysz

Żyjąc w chwili w mojej duszy
Od dawna już jesteś moją przyszłością
Czy może, czy może, czy może być w mojej miłości
Ddurudduddu żyjąc we śnie

Ddururu we śnie
Ddururu na mój sposób
Żyjąc w chwili w mojej duszy
Kołysz

Rozkołysz muzykę, zatrzymaj mnie
Została tylko noc, nie zostało wiele czasu
Namiętnie łączymy spojrzenia
Niech nasze grzechy odpłyną w rzece
Zabierz mnie, nie mogę przestać
W ten sposób - płynie czas
Proszę, nie zapomnij tego dnia
Tak jak wcześniej, znowu, kołysz

angielskie tłumaczenie pop!gasa


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...